شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر علوم از نخستین دستگاه شتاب‌دهنده الکترواستاتیک صنعتی الکترون تحت عنوان «داینامیترون» رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

همزمان با هفته پژوهش و با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر علوم از نخستین دستگاه شتاب‌دهنده الکترواستاتیک صنعتی الکترون تحت عنوان «داینامیترون» رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زکی در گفت و گو با شبکه «قاهره نیوز» گفت: اتحادیه عرب احزاب سیاسی لیبی را تشویق می کند و از آنها می خواهد که به سرعت انتخابات را برگزار کنند، زیرا این تنها راه برای ابراز نظر و عقیده مردم لیبی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش 3 برابری اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به اعضای صندوق در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که توسط گروه های معاند برای روز های آتی اعلام می کردند، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی از محرکان و لیدرهای اصلی شکل گیری اغتشاشات را در شرق تهران شناسایی کنند. وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این متهم با فعالیت در فضای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: شاهد رشد 38 درصدی جمعیت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی در قرارداد 1402- 1401نسبت به قرارداد 1400-1399 هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش‌ها ترانه علیدوستی، بازیگر سینما

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان می‌گویند موفق به کشف بهترین شواهد کنونی از وجود آب در دو سیاره فراخورشیدی در فاصله 218 سال نوری از زمین شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که با تیراندازی به 30 باب مغازه باعث تخریب و ایجاد خسارت به آنها شده بود در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی بر اساس اعلام خبرگزاری ایسنا، کیفیت هوای پایتخت در 23 ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط قرمز قرار دارد و باعث تعطیلی دوباره مراکز آموزشی شده، ویدئویی از اظهارنظر رئیسی قبل از ریاست جمهوری درباره آلودگی هوا در فضای مجازی بازنشر و پربازدید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم‌اکنون منطقه 15 تهران با شاخص آلودگی 192 آلوده‌ترین منطقه تهران و منطقه 6 تهران با شاخص آلودگی 148 کم‌ترین میزان آلودگی را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی، در ارتباط با راهکارهای تغذیه ای برای مقابله با آلودگی هوا، توصیه هایی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار و ارقام منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری از نزول چشمگیر ورود گردشگران خارجی به ایران از سال 2019 به بعد حکایت دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش 3 برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد پیرمردی که گمشده بود در چاه آب خانه‌اش در خانه ویلایی در لواسان کشف شد و پسرش به عنوان تنها مظنون پرونده که در بازداشت به سر می‌برد، به قتل اعتراف کرد.