شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مورد خودرو، لوازم خانگی، مواد غذائی، خدمات و سایر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها هم گرانی‌ها قبل از اغتشاشات بین 30 تا 200 درصد رشد داشته‌اند. روشن است که این رشد سرسام‌آور گرانی‌ها ربطی به اغتشاشات ندارد و کسی نمی‌تواند آن را به گردن مرحوم اغتشاشات بیندازد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری - تحلیلی "نشنال اینترست" در گزارشی به طور خاص سعی می‌کند به این پرسش اساسی و بنیادین پاسخ دهد که چرا درک آمریکا و به طور کلی مجموعه قدرت‌های غربی از ایران غلط است؟ نشنال اینترست جهت پاسخ به این پرسش به این نکته اشاره می‌کند که بخش‌های قابل توجهی از رویه‌ها و رویکرد‌های ایران به قدرت‌های غربی، تحت تاثیر نوعِ کنش‌ها و رفتار‌های این دسته از قدرت‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی رفسنجانی در روزنامه شرق نوشت: جناب آقای رئیسی اخیرا فرموده‌اند: برخی در پیشرفت‌ها تردید کرده‌اند، اما ما می‌گوییم قطار پیشرفت کشور در حال حرکت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن هاشمی در یادداشتی نوشت: با توجه به تجربه 30ساله‌ام در حوزه مدیریت شهری، سعی می‌کنم در این فرصت به چند عنوان از «پیشرفت‌نمایی» در مدیریت شهری تهران اشاره کنم.

خبرگزاری دانا

نتانیاهو هنوز کار خود را شروع نکرده، شاهد دو تظاهرات بزرگ بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدیم نشد و با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«اعتماد» در جریان این گزارش، روایتی از 72 ساعت پرماجرای زندگی امیرحسین رحیمی از انتشار گفت‌وگوی مادرش تا آزادی از کانون اصلاح تربیت و بازگشت به زندگی عادی را روایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج سیدصادق روحانی را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

وب‌گاه مشرق نیوز

در طول کار من در سیا، غیرمعمول نبود که مخالفان سیاسی و حتی گروه‌های شورشی به‌دنبال رابطه با دولت ایالات متحده برای حمایت از تغییر رژیم‌های کشورشان باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی پس از پلمپ نشر «چشمه»، دستور فک پلمپ این انتشارات از سوی فراجا صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزازی دانشجو، ششمین نشست سالانه مسیولبن بسیج دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور به همت مرکز راهبری اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اردوگاه الزهرا (س) تهران برگزار شد. این نشست با هدف تبادل نظر، طرح مطالبات، و ارائه پیشنهادات و ایده ها از سوی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد. در این نشست دانشجویان بسیجی با حضور رییس...

وب‌گاه 55 آنلاین

انتخاب بهترین کتاب‌های رمان و داستان ایرانی کار چندان راحتی نیست. چرا که هر کسی سلیقه کتابخوانی منحصر به فردی دارد. سعی کردیم مجموعه ای از رمان های ایرانی مشهور و محبوب را جمع آوری کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیزدهمین جشنواره عمار در بخش «فیلم ما» میزبان روایت‌گری دانش‌آموزانی است که دوربین به دست از زن ایرانی می‌گویند.