شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون امنیت ملی بیانیه اخیر پارلمان کره‌جنوبی را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اجرای قانون اقدام راهبردی، غنی سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع از حقوق مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان تمام قد در میدان باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود دلایل آن را برای مردم و مراجع ذیصلاح تشریح کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم را توصیه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران به همت دانشکده مهندسی کامپیوتر و با همکاری دانشکده‌های مهندسی صنایع و مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت این دانشگاه، با هدف حمایت، شتابدهی و توسعه به‌کارگیری ایده‌ها، طرح‌ها و ابزار‌های فناورانه دانش‌بنیان در مسیر تحقق شاخص‌های حکمرانی مطلوب در کشور، تاسیس و پیرو منویات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: ایده‌های نوآورانه و طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید تجهیزات توان‌بخشی و خدمات مرتبط با سلامت اجتماعی حمایت می‌شود و کیفی‌سازی و بومی‌سازی این اقلام توان‌بخشی بر اساس ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با جدیت در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی فاینورد روز گذشته و در پایان بازی دوستانه مقابل رن فرانسه، گفت: علاقه به بازیکنان خوب همیشه وجود دارد؛ بنابراین شایعات هم همیشه هست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیرمرد گفت که ساعت 2 بامداد عصبانی از رفتار همسرم، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و اول سراغ فرزندخوانده‌ام رفتم و او را کشتم. بعد سراغ همسرم رفتم. او از خواب بیدار شد و درگیر شدیم که با چند ضربه او را هم کشتم. مدتی کنار جسد آن‌ها نشستم و بعد با پلیس تماس گرفتم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد پیگیری پرونده واردات موز توسط یک شرکت اماراتی - صهیونیستی به کشورمان گفت: این پرونده بر اساس گزارش دستگاه‌های امنیتی در کمیسیون کشاورزی در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیماران مبتلا به کبد چرب بالای 40 سال می توانند برای پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی با نظر پرشک متخصص، تحت درمان با قرص های کاهش دهنده چربی خون (استاتین ها) قرار گیرند و همچنین روزانه یک عدد آسپرین (80 میلی گرم) هم مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمارهای دولت، نرخ تورم سالانه غذا (خوراکی ها) در آبان 1401 به 63.4 درصد رسید که از جنگ جهانی دوم بی سابقه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات، صیانت و ارشاد و صلح سازش بین اصحاب دعوی و رسیدگی به جرایم و تخلفات در صورت وجود پرونده سه وظیفه اصلی برای دادستانی ویژه روحانیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: خوشبختانه مراحل استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور با سرعت و کیفیت مناسبی در حال پیگیری و انجام است.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت دربخش‌های مختلف منتشر شد.

خبرگزاری دانا

همایش دوچرخه سواری یادبود شهدای امنیت در قم برگزار شد.