جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

در حوزه تخصیص منازل سازمانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال 1402 همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی شوند و در حوزه منازل شخصی با عنایت حق تعالی تا پایان سال 1403، همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام فرمانده نیروی زمینی ارتش، همه کارکنان این ارگان تا پایان سال1402 صاحب منزل سازمانی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت قاطع آرا قطعنامه مربوط به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین را تصویب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و برادران خودمان را باید برای چنین صحنه‌ای آماده کنیم، نباید عقب‌نشینی کنیم، نگوییم یک سلسله مزدور پیاده نظام را ریختند در این مملکت که روسری بردارند، کشف حجاب کنند و ما عقب‌نشینی کنیم، بگوییم این خواست مردم است، کدام مردم؟ این اصطلاح «حجاب اجباری» که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی...

وب‌گاه گسترش

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می خواهید بیانیه دهید در حمایت از آن مظلومی بیانیه دهید؛ مثل سید روح الله عجمیان که 30 نفر محاصره اش کردند. بیانیه می دهید در دفاع از قاتلی که خودش می گوید مستحق چند بار اعدام هستم!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: هر کسی جمله‌ای بر خلاف وحدت مردم و امت اسلامی و خلاف امنیت بیان کند، خائن به کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوریه حذف ایران از کمیسیون مقام زن را نقض منشور سازمان ملل متحد برشمرد.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمدنبی موسوی‌فرد گفت: متاسفانه بسیاری از جوانان ما که در بروز آشوب‌ها و اغتشاشات نقش داشتند از فضای مجازی تاثیر پذیرفتند و این زنگ خطری برای امنیت اجتماعی و آرامش در کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: این اصطلاح "حجاب اجباری"که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی که حجاب ما مردمی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در 25 آذرماه علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه نماز جمعه گفت: این اصطلاح "حجاب اجباری"که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی که حجاب ما مردمی است.

وب‌گاه گسترش

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و برادران خودمان را باید برای چنین صحنه‌ای آماده کنیم، نباید عقب‌نشینی کنیم، نگوییم یک سلسله مزدور پیاده نظام را ریختند در این مملکت که روسری بردارند، کشف حجاب کنند و ما عقب‌نشینی کنیم، بگوییم این خواست مردم است، کدام مردم؟ این اصطلاح «حجاب اجباری» که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با تأکید بر این‌که استکبار شرق با استکبار غرب فرقی نمی‌کند، ابراز کرد: روزی با ما اظهار دوستی می‌کنند و آن روزی که مصالح سلطه جهانی‌شان و رقابت با جهان‌خواری در برابر آمریکا اقتضا کند، به سراغ دشمنان ما می‌روند و در صف دشمنان ما جا می‌گیرند، واقعیت را باید بپذریم.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد با یادآوری یک‌دستی استکبار در دشمنی با انقلاب اسلامی، گفت: شما مردم نشان دهید حجاب حکومتی نیست و مردمی است، دستگاه‌های حکومتی دنبال شما بیایند و جلوی بی‌حجاب را به‌عنوان یک ناهنجار بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بسیاری از حرفه‌ها و تخصص‌ها مانند معماری، هنر، مهندسی، پزشکی، ادبیات، فلسفه، صنعت و کارآفرینی، ایرانیان نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح بین‌المللی، عملکرد قابل احترامی را کسب کرده‌اند. اما هم چنانکه تاریخ پرتلاطم آنها نشان می دهد، در یک حرفه و تخصص ناکامی های فراوانی داشته اند: سیاست ورزی و حکمرانی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: این اصطلاح "حجاب اجباری"که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی که حجاب ما مردمی است.