جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری "مدرن دیپلماسی" در گزارشی به طور خاص ضمن اشاره به کنشگری‌های دیپلماتیک و میدانی دولت آمریکا در رابطه با تحولات اخیر کشورمان به طور خاص به این نکته اشاره می‌کند که تیم امنیت ملی و سیاست خارجی دولت بایدن از طریق بین المللی کردنِ اغتشاشات در ایران سعی دارند تا اهرم‌های فشار متنوع و گسترده‌ای را علیه ایران ایجاد کنند تا از این طریق از همکاری‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از حضرات دولتی [سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور] می‌گوید: "چون احمدی‌نژاد خوب کار می‌کرد، آمریکا و اسرائیل و اعراب «جنبش سبز» را علیه دولت او راه انداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مشترکان عادی اگر مصرفی معادل 70 درصد الگوی مصرف منطقه خود داشته باشند قبض گاز آنها رایگان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با 16 کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه خراسان نوشت: دو روز پیش و بعد از حدود 6 ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان، احکام نهایی محکومان در دادگاه تجدید نظر صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تبادل استاد و دانشجو و همچنین ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت میان دو کشور کره شمالی و ایران می‌تواند در ارتقا علمی دو کشور مؤثر واقع شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - توانمندسازی مددجویان به منظور خروج آنها از چرخه حمایتی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است که با روش‌های مختلف از جمله اعطای تسهیلات کم بهره با بازپرداخت طولانی مدت انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در روزنامه اعتماد نوشت: آیا اتفاقات و ذهنیت‌های اعتراضی، یک‌شبه شکل گرفته‌اند؟ آیا همه آنهایی که در خیابان‌ها و دانشگاه‌ها وجه نامتعارفی از رفتار سیاسی - از اعتراض به تغییر رفتار تا خشونت‌های براندازانه - را نمایش داده و همه آن جمعیت میلیونی که پشت پنجره‌ها همدلی می‌کرد آیا همه از عوامل وابسته به خارج یا تحت‌تاثیر عملیات روانی خارجی بوده و به یک‌باره شکل گرفته‌اند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گرچه قرار بود دولت برای نوسازی ناوگان جاده ای فرسوده تمهیداتی همچون واردات کامیون‌های سه ساله اروپایی در نظر بگیرد، اما هم‌اکنون خبری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی نیشابور از تیراندازی هوایی پلیس در جاده باغرود این شهرستان برای توقیف یک خودروی متخلف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: فردی که قتل نمی‌کند اما امنیت و آرامش را مختل می‌کند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس می‌ترساند نیز شامل حکم محارب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی حافظ الکتب معروف به محمدعلی شیرازی، شاعر و ترانه‌سرا، متولد 27 اسفند 1319 در شیراز بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: پس از 6 ماه از حادثه تلخ فروریختن ساختمان متروپل آبادان، احکام نهایی محکومان صادر شده که حداکثر حبس در آن 3 سال است

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبحانه نخوردن عوارض جدی برای سلامت به همراه دارد که یکی از آن ها احتمال پوکی استخوان است.