جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد بازدید و با کارکنان تحت آموزش دوره عالی و مقدماتی رسته‌ای و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه کیهان در تحلیل این رویداد نوشت چین در حال ورود به جایی است که همواره حیاط خلوت، گاو شیرده و یکی از دو رکن سیاست دو ستونی آمریکا در منطقه محسوب می شد

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر رویداد سرود "روایت سرباز" گفت: تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مصداق صراط مستقیم که خداوند متعال آن را در قرآن کریم به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) نسبت داده، بعد از غیبت امام عصر (عج) به ولایت فقیه می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع رسانی رئیس‌جمهوری بلاروس اعلام کرد، ولادیمیر پوتین روز دوشنبه به مینسک سفر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، گفت: ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه‌های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می‌شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع به هاآرتص اطلاع داد رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته کمک‌های اطلاعاتی خود به اوکراین درخصوص ایران را افزایش داده است.

خبرگزاری دانا

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه رفع تنش آبی در استان‌ها در دستور کار دولت سیزدهم است، گفت: پیام طرح های آبرسانی به روستائیان این است که در روستاها بمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در بیان مواضع و سخنان خود دقت و هوشیاری به خرج دهیم اظهارداشت: نباید با اظهارات نسنجیده در زمین دشمن بازی و وحدت جامعه را خدشه‌دار کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: امیر حیدری گفت: تا پایان سال 1402 همه کارکنان این نیرو صاحب منزل سازمانی شوند و در حوزه منازل شخصی تا پایان سال 1403، همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش اقتدار در سایه ولایت گفت: روزی پدیده تکفیر را برای ارائه اسلام آمریکایی و بی‌رحم در دنیا منتشر کردند که این عرصه فرصت درخشش و نفوذ منطقه‌ای ایران را سبب شد. برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید خدمتگزار مردم باشند، افزود: دانشگاه و حوزه های علمیه پاسداری از نظام، ارزش ها و توسعه علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی را با تمام وجود پیگیری کنند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمن در تمام تبلیغات گمراه کننده خود به دنبال آن است که جامعه را به سمت دوقطبی شدن ببرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمود "مرز معترضان با اغتشاشگران را باید از هم جدا کرد."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرتیپ کیومرث حیدری، با حضور در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و با کارکنان تحت آموزش دوره عالی و مقدماتی رسته‌ای و کارکنان این مرکز دیدار کرد.