جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادگاهی در آلبانی یک شهروند ایرانی را به اتهام «تروریسم» به 10 سال حبس محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاهی در آلبانی یک مرد ایرانی را با ادعاها و اتهامات مرتبط با «تروریسم» به تحمل 10 سال حبس محکوم کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین یکتا روایتگر دفاع مقدس ظهر جمعه در در جمع بسیجیان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: امریکایی‌ها از ابتدا دنبال یک جهان تک قطبی بودند و حذف اتحاد جماهیر شوروری در همین راستا بود. وی افزود: با وقوع 22 بهمن و انقلاب اسلامی آمریکا به خوبی شکل گیری یک قطب دیگر را در جهان احساس کرد و در برابر آن دست به هرکاری زد. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله دژکام گفت: برنامه ششم فقط 30 درصد اجرا شده است، 70 درصد را شاید دولت و مجلس کم کاری کرده باشند اما قسمتی تقصیر خودمان است مطالبه‌گری‌ها چقدر تنزل پیدا کرده، برنامه پنج ساله کشور زمین مانده هیچکس مطالبه نمی‌کند و برنامه پنجساله بعدی را میخواهند بنویسند چرا هیچ کس کاری نمی‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاهی در آلبانی در حکمی یک شهروند ایرانی به نام «بیژن پولادرگ» را به «تأمین مالی تروریسم» و عضویت در یک «سازمان تروریستی» متهم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها درباره محاربه تاکید کرد: این موضع‌گیری به اصطلاح حقوقی و فقهی ثمره‌ای جز تضعیف قانون و مجری قانون ندارد و برای همین جهت است که رسانه‌های خارجی از آن استقبال و به عنوان مخالفت با تعقیب و مجازات مجرمین مطرح و اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اردبیل در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: کمیسیونی که زنان را در دنیا درجه بندی کند حق صدور رأی علیه ایران و اخرج ما را از کمیسیون زن سازمان ملل ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک گفت: اختلافات آمریکا با ایران تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواه و دموکرات، ترامپ و بایدن با ایران دشمنی می‌کنند، چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: این روزها که دولت‌های اروپایی متناوباً علیه ایران بیانیه می‌دهند و تحریم وضع می‌کنند چرا در حق آن دخترک مظلوم حرف نمی‌زنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سعودی لیکس، رژیم سعودی از طریق مقامات رسمی خود در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن مرتب تبلیغ می‌کند که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال رشد و دستیابی به سود‌های بی سابقه است. صندوق سرمایه‌گذاری عمومی ((PIF یکی از بزرگترین صندوق‌های ثروت ملی در جهان است که در سال 1971 با هدف سرمایه‌گذاری از طرف دولت عربستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: برخی‌ها می‌خواهند افراد بی دین بر مردم حکومت کنند ولی در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی ها می‌خواهند افراد بی دین بر مردم حکومت کنند ولی در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوز: لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس با تاکید بر روابط قوی کشورش با روسیه، موضوع دخالت روسیه در امور داخلی کشورش را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان سازمان ملل در بیانیه خود گفتند، از ابتدای سال 2022 نیروهای رژیم صهیونیستی 150 فلسطینی از جمله 33 کودک را در کرانه باختری کشته‌اند.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.