جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از آنکه چین در بیانیه مشترک با اعضای شورای همکاری خلیج فارس، مالکیت اعراب بر جزایر سه گانه ایرانی را به رسمیت شناخت و نسبت به اقدامات ایران در خاورمیانه هشدار داد، انتظار می رفت ابراهیم رئیسی همچون واردات واکسن، به رئیس جمهور چین تلفن زده، تا مسئله را حل کند. اما حالا، آنها که به اشتباه، از دیوار سفارت انگلیس بالا می رفتند، غافلگیرانه نظاره گر چرخش چین به سمت عربستان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جوانی جاه‌طلب و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های آمریکا «گروه پیشرو» را تاسیس کرد و مدتی بعد به «کانون مترقی» ارتقاء داد و با جذب چهره‌های متنفذ عصر پهلویِ پسر کانون را توسعه داد و به «حزب ایران‌نوین» تبدیل کرد اما سخنان، رفتارها و سیاست‌های ضد دینیش 14 ماه بعد کار دستش داد و به دست یکی از چهره‌های جمعیت فداییان اسلام، اعدام انقلابی شد و در حسرت حزب و عوایدش ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چیزی که در سال 2022 آموختیم این است که جنگ بین کشورها متفاوت از آن چیزی است که معدودی دانشگاهی فکر می‌کنند منسوخ شده است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه قم گفت: باید به تحلیل عوامل موثر در آشوب ها پرداخت و راه حل پیدا کرد، از جمله وجود مدیریت آشوب ها در خارج از مرزها که همچنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران فعال خواهد بود، ابراز ها برای کنترل کشورهای عربستان، فرانسه و انگلیس را داریم از جمله اقدامات مشابه با اقدام آنها بر اساس حکم الهی که این اقدامات بازدارنده خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: رئیس‌جمهور چین و هرکس دیگری بداند که ما در عرصه تمامیت ارضی با هیچ کسی رودربایستی نداریم و قاطع برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

خطیب نماز جمعه تهران: ولی فقیه اگر حکمی صادر کرد و فردی آن را نپذیرد در حقیقت به انبیاء جواب رد داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خطیب نماز جمعه تهران گفت: نظام اسلامی نظام قانون است و همه باید مقید به پذیرش آن باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کمیسیون حقوقی بانک‌ها و موسسات اعتباری گفت: منابع موجود بانک‌ها جوابگوی درخواست تسهیلات مردم را نمی دهد.

خبرگزاری دانا

رقابت تیم‌ها در لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه 27 آذرماه آغاز می‌شود تا شاهد جدال مجدد تیم‌های لیگ برتری برای کسب هشت سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها باشیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اسامی ناظران و داوران هفته یازدهم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دانشجویان ارزشی و انقلابی که در هر دانشگاهی حضور دارند با موضع‌گیری جانانه خود نشان دهند دانشجوی حزب‌اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسرائیل نمی‌ریزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در جریان اعتراضات اخیر گفت: دانشجویانی که بیرون از دانشگاه دستگیر شده‌اند، اگر کاری که حق دیگری را ضایع کرده باشد، انجام نداده باشند، طبق تعامل صورت گرفته، به جای "برخورد قضایی" به صورت "انضباطی" با آنها برخورد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سی‌امین روز مرداد ماه سال گذشته بود که محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهوری به عنوان مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت منصوب شد.

خبرگزاری مهر

معرفی برگزیدگان جایزه شهید سلیمانی و درگذشت بهزاد غریب‌پور از جمله اخبار مهم هفته گذشته در حوزه کتاب و ادبیات است.