جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه مشهد: این اصطلاح «حجاب اجباری» که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله مصطفی محامی گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس خط مشی و فکری که رهبر کبیر انقلاب آن را معین کرده است نه به شرق و نه به غرب تکیه نخواهد کرد و اگر تا به امروز با کشور چین ارتباط اقتصادی داشته به این دلیل بوده است که هیچ گاه چین متخاصم ما نبوده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال 1402 همه کارکنان این نیرو صاحب منزل سازمانی شوند و در حوزه منازل شخصی تا پایان سال 1403، همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل در واکنش به خارج کردن ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: کمیسیونی که زن ها را درجه بندی کرده حق صدور رای درباره ایران و زن ایرانی که 43 سال است شاخ آمریکا را شکسته ندارد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: یکی از دلایل برخی اتفاقات در دانشگاه‌ها نتیجه دوری حوزه و دانشگاه است؛ دانشجویان و اساتید باید با جدیت دست مستکبر را از این محیط فرهنگی دور کنند.

خبرگزاری دانا

نماز عبادی - سیاسی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته نیز با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد و در این برنامه به تلاش شبانه روزی دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ایران و دیگر موضوعات اشاره شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر گفت: تامین مالی مناسب برای همه روش‌های ساخت مسکن در بانک مرکزی تدوین شده و امیدواریم آثار آن سریع‌تر مشخص شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه اقتدار ایران سبب عقب نشینی دشمن شده است، گفتند: مسئولان در خدمت جهادی به مردم تلاشی جدی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

آیت الله محمدی، امام جمعه موقت یزد گفت: متاسفانه عده ای گرفتار بی غیرتی شده اند و اینکه کسی به بی دینی خود، ناموس فروشی و وطن فروشی خود افتخار کند، نهایت بدبختی و شقاوت است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه گچساران، ولایت را بالاترین نعمت های الهی دانست و گفت: دشمن همه امکانات خود را برای هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه به کار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

کاروان هنری «روایت حبیب» با ویژه برنامه سفیر روایت حبیب، میهمان مردم گیلانغرب در استان کرمانشاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌خواهید بیانیه دهید در حمایت از آن مظلومی بیانیه دهید؛ مثل سید روح الله عجمیان که 30 نفر محاصره اش کردند. بیانیه می‌دهید در دفاع از قاتلی که خودش می‌گوید مستحق چند بار اعدام هستم!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد بازدید و با کارکنان تحت آموزش دوره عالی و مقدماتی رسته‌ای و کارکنان این مرکز دیدار کرد. وی در جمع کارکنان این یگان، با اشاره به تبیین جایگاه فرماندهی معظم کل قوا و لزوم تبعیت از ایشان از نگاه قرآن کریم، گفت: مصداق صراط مستقیم که خداوند متعال آن را در قرآن کریم به...

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال1402 همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی و تا پایان سال1403 همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.