جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاردار سفارت هلند در عراق در حاشیه زیارت حرم امام حسین (ع) و بازدید از موزه ویژه آستان قدس حسینی گفت: سرشار از افتخار و فروتنی هستم.

وب‌گاه عصر ایران

دانشجویانی که بیرون از دانشگاه دستگیر شده‌اند، اگر کاری که حق دیگری را ضایع کرده باشد، انجام نداده باشند، طبق تعامل صورت گرفته، به جای "برخورد قضایی" به صورت "انضباطی" با آنها برخورد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند جواد شمقدری مستندی به نام «جوکر 1401» ساخته که در بخشی از آن اعلامیه‌هایی برای تجمع مقابل بیت رهبری پخش شده است. این مستند در دانشگاه شریف اکران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در جریان اعتراضات اخیر گفت: دانشجویانی که بیرون از دانشگاه دستگیر شده‌اند، اگر کاری که حق دیگری را ضایع کرده باشد، انجام نداده باشند، طبق تعامل صورت گرفته، به جای "برخورد قضایی" به صورت "انضباطی" با آنها برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، شارل میشل رئیس شورای اروپا از توافق پیرامون بسته نهم تحریم‌ها علیه روسیه خبر داد و علت تاخیر در دستیابی به توافق را تلاش برای تضمین امنیت غذایی در جهان اعلام کرد. بر اساس این گزارش، شارل میشل در نشستی خبری پس از اجلاس سران اروپا گفت: خوشحالم اعلام کنم که پیرامون بسته نهم تحریم‌ها توافق حاصل شد. تاخیر دو ساعته در این خصوص...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، کاخ سفید از ممکن نبودن اخراج روسیه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داد و نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد. بر اساس این گزارش، کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه در نشستی خبری گفت: اگر راهی برای پایان دادن به عضویت روسیه در شورای امنیت وجود داشت ما فوراً از آن استفاده می‌کردیم. متاسفانه ما هیچ امکانی برای تغییر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این زمستان تنها یک تغییر فصل نیست؛ سرما از مدت ها قبل روابط روسیه و کشورهای غربی را به حالت انجماد برده و درجه تنش را تا حدی افزایش داده که جرقه ای کوچک می تواند جنگ فاجعه باری را به طرفین تحمیل کند.

وب‌گاه فرارو

دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصادنیوز: اولگ استپانوف سفیر روسیه در اتاوا گفت: کانادا در حال افزایش فعالیت های سیاست خارجی در قبال روسیه و تلاش برای رهبری در اتحاد مخالفان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وحیدی با ابراز تعجب از برخی خواص و افراد داخلی که هنوز متوجه دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران نیستند، بر جهاد تبیین در جامعه تأکید کرد و گفت: بیشترین نقش در جهاد تبیین بر عهده روحانیون است چون مورد اعتماد مردم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«پاییز پنجاه سالگی» به سراغ واکاوی ابعاد ناگفته و کمتر دیده‌شده زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال 2022 هستیم و هنوز خبری از سخنرانی سالانه رئیس جمهوری روسیه در پارلمان این کشور نیست، یک اندیشکده آمریکایی می‌گوید تصمیم ولادیمیر پوتین برای به تعویق انداختن یک سخنرانی به این مهمی به سال آینده میلادی نشان می‌دهد که او «در مورد توانایی خود در شکل دادن به فضای اطلاعاتی روسیه» سردرگم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: مقام معظم رهبری جزء افراد زبده و بی نظیر در دوران ما است که با هوشمندی، تمام توطئه‌های علیه کشور را نقشه بر آب می‌کند... سکولارهای بی ولایت در مقابل خون شهیدان مغلوب هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در گفتگو با بخش انگلیسی شبکه العربیه گفت که اتحاد سنتی آمریکا با عربستان و سایر کشور‌ها باید تقویت شود. بر اساس این گزارش، وی ادعا کرد: نباید در این خصوص شاهد تنش‌های دوره‌ای یا حتی تنش‌های شدید باشیم چرا که به نظر من این موضوع، مبنای ثبات در منطقه است. نتانیاهو در عین حال افزود:...