جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: در بخش فشارهای جهان، ایران توجهی نکرد و تمام بن‌بست‌ها را شکست لذا دشمن در نقطه تعیین‌کننده فعالیت‌های جهانی احساس کرد جمهوری اسلامی با انرژی مضاعف در میدان است و مسیر خود را ادامه می‌دهد و در بالاتر از خاورمیانه تاثیر می‌گذارد.

خبرگزاری دانا

اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز با همکاری شبکه جوانان رضوی در استان همدان، در همدان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مامور تشکیل کابینه اسرائیل: اتحاد سنتی آمریکا با عربستان سعودی و سایر کشورها باید مجدداً تقویت شود. در این رابطه نباید تنش‌های دوره‌ای یا حتی تنش‌های شدید وجود داشته باشد، زیرا به نظر من این اتحاد، پایه ثبات در منطقه خاورمیانه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: بزرگترین اصلاح اقتصادی در زمانی شروع شد که بیشترین فشار اقتصادی در کشور بود اما انجام شد؛ آنها می‌خواستند تبیین کنند که با شعارهای انقلاب نمی‌توان کاری کرد اما شکست خوردند و این افراد انقلابی بودند که کارها را جلو می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سید روح الله عمجیان در زندگی نشان می دهد که برای رسیدن به آرمانش هیچ انتظاری ندارد، گفت: این سید شهید غیر از حقیقت خواهی و دفاع از آرمان انقلاب اسلامی و خون شهدا خواسته ای نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمتر از ده روز تا شب کریسمس باقی مانده، شبی که اگر چه بخش زیادی از مردم دنیا آن را جشن می گیرند، اما برای اوکراینی ها یادآور گذشت دهمین ماه جنگ ویرانگر علیه کشورشان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر منتصب صهیونیست‌ها در مصاحبه با شبکه وابسته به حکومت عربستان سعودی گفت: «ائتلاف سنتی آمریکا با عربستان سعودی و سایر کشورها بایستی تقویت شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر منتصب رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تعهد خود به عربستان سعودی را حفظ کند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان سوگواره نوحه‌های فاطمیه «خانه مادری» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی اعلام شد و علاقه‌مندان تا دهم دی‌ماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حاجیان گفت: باید شخصیت حاج قاسم را شخصیت بین‌المللی بنامیم و مسئولیت سنگینی برای مستندسازان است که این نقش را چگونه به تصویر بکشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلیلی عنوان کرد: دشمنان با ملتی روبرو شدند که فهمیدند حتی اگر تمام توان خود را نیز بسیج کنند، به نتیجه نخواهند رسید و شکست خواهند خورد. زمانی که دشمن در مقابله با یک ملت از رویارویی مردانه با آن ها عاجز می شود، به اقدامات دیگری برای رسیدن به اهداف شوم خود روی می آورد. زمانی می گفتند که گزینه ها روی میز هستند اما حتی با این گزینه ها نیز موفق نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیل گر مسائل روسیه، با انتشار مقاله ای در نشریه فارن‌افرز با عنوان «تئوری جدید روسیه برای پیروزی»، تغییرات استراتژی مسکو برای ادامه جنگ را بررسی کرده و سعی دارد مسیری که فرماندهی نظامی جدید روسیه در اوکراین دنبال می‌کند را پیش‌بینی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیلی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی که نتوانست در برابر جریان مقاومت بایستد و با بسیج همه پشتیبانان و متحدانش ملت ایران را به زانو در بیاورد، رسما اعلام کرد که راهبرد ما در برابر ایران، راهبرد هزار خنجر است. این موضوع نشانه چیزی غیر از حماقت، استیصال و ناامیدی دشمن است؟ آن ها فهمیده اند که نمی توانند با ابزارهای خود با چنین ملتی مقابله کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود سریع القلم در بخشی از یادداشت خود آورده: آقا محمدخان قاجار از بی رحم ترین رجال سیاسی جهان به شمار می رود.... در مدت شانزده سال توانسته بود در شرق، شمال و شمال غرب کشور، تمامی مدعیان قدرت و سلطنت را با نهایت خشونت از میان بردارد و در نهایت.... بقیه مدعیان را نیز با بیرون آوردن چشم آنها به زانو در آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخشی از یادداشت محمود سریع القلم آمده: حکمرانی می تواند با یک باور باشد مشروط به اینکه باورهای دیگری در انتخابات و مدیریت کشور، نمایندگی داشته باشند و فرصت پیدا کنند تا رقابت کنند.