جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای 11 ماده‌ای خود نوشت: همانطور که مکرراً از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران تأکید شده است، ما هیچ پهپادی برای استفاده در جنگ اوکراین، در اختیار هیچ طرفی قرار نداده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جریان مذاکرات برای از سرگیری اجرای کامل و موثر برجام، مطالبات جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب برجام و مذاکرات وین بوده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: این همه توطئه که در برابر ولایت خنثی می‌شود، همه به برکت مردم و به برکت خون‌های طیبه شهداست.

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: درصدد افتتاح و بهره برداری از 150 پروژه عمرانی در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 908 میلیارد تومان طی هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جمع‌بندی شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا و مواضع خصمانه برخی دولت‌های اروپایی بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به وضعیت شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور گفت: تا امروز هیچ کانونی از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور گزارش نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس که در تازه‌ترین واکنش تهران به مداخله‌جویی‌های لندن در امور داخلی ایران، به فهرست تحریم‌ها اضافه شده است از برنامه سفرش به ایران خبر داد که به موجب تصمیم اخیر لغو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه تهران با وجود جای دادن حجم عظیمی از جمعیت، در نظام توزیع بودجه در کمترین جایگاه خود برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نشست خبری هفدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» صبح امروز پنجشنبه 24 آذرماه با حضور جلال غفاری دبیر این رویداد و رفیعی دبیر اجرایی در بنیاد روایت فتح برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس به تشریح جزییات بازدید اعضای این مجمع از شهرک ولی عصر (عج) منطقه 18 و برگزاری نشست به منظور رفع مشکلات مردم این منطقه پرداخت.

خبرگزاری مهر

کتابخانه امام خمینی فرهنگسرای امید، همزمان با روز پژوهش، ویژه برنامه مجازی «پژوهش، خلاقیت و زندگی» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد وحیدی در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار کودک و زن کشته می‌شود کسی حرفی نمی‌زند اما وقتی قوه قضائیه دو سه نفر که با دلایل قانونی اعدام کرده‌، غوغا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده همراه با رونمایی از نشان مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان به بازرس کل استان زنجان ماموریت داد موضوع پرداخت حقوق دولتی معادن و همچنین نحوه هزینه کرد آن در استان و شهرستان را پیگیری کند.