جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان عمومی و انقلاب تهران از شهرک صنعتی قرچک بازدید و برای حل موانع تولید شرکت‌های مستقر، دستورات لازم را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر کشور در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: زنان در کشور ما امنیت دارند یا کشورهای شما که ما را از کمیته زنان خارج می‌کنید! هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آنها پابرجا است‌.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی چمران با بیان اینکه استان تهران با مشکلات فراوانی روبروست که حل کردن بخشی از این مشکلات به عهده ماست، گفت: بخشی هم بر عهده دولت و قوه مقننه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی چمران گفت: با انتقاد از اینکه شهر تهران از نگاه مجلس شورای اسلامی دارای مغفولیت‌های متعدد است، گفت: زمانی که از شهر تهران در بین نمایندگان و مجلسی‌ها صحبت به میان می‌آید آنان مدعی هستند شهر تهران به عنوان یک شهر برخوردار محسوب می‌شود و اعلام می‌کنند ما در کشور استان‌های محروم و کم برخوردار زیاد داریم و وقتی می‌خواهند توزیع بودجه کنند و با توجه به اینکه حدود 60 درصد درآمدهای کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج از اختصاص تسهیلات ویژه برای احداث پنل های خورشیدی در مناطق کم برخوردار خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان سوگواره نوحه‌های فاطمیه از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی اعلام شد و علاقه‌مندان تا دهم دی فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با بیان اینکه سفر آیت‌الله رئیسی به استان قزوین برای پروژه چشمه نور بسیار بابرکت بوده است، گفت: با این حال شاهد این هستیم که روند تزریق بودجه به پروژه چشمه نور (شتابگر ملی) کند پیش می‌رود.

وب‌گاه 55 آنلاین

قدیم به جای برق از شمع استفاده می شد. مخصوصا در مکان های مذهبی و عبادتگاه ها، مساجد برای راز و نیاز شمع روشن می کردند. و این به یک اعتقاد تبدیل شد که هر کس یک اعتقادی دارد. البته خیلی از افراد به نذر شمع اعتقادی ندارند.

خبرگزاری دانا

وحیدی با بیان اینکه حوادث اخیر برای جلوگیری از نفوذ قدرت ایران بود، گفت: در اغتشاشات اخیر، یکی از پیچیده ترین و همه جانبه ترین حرکات دشمن را از ابتدای انقلاب تاکنون دیدیم و خیلی تصور می کردند که با اینها نظام از دست می رود اما بحمدالله نظام آنقدر مقتدر است که این حرکت ها مانند گزش پشه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وحیدی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی و فرانسه از بازیگران اغتشاشات اخیر در ایران بودند و یک توطئه جدی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند. نه تنها حزب الله جمع نشد بلکه قوی‌تر از گذشته شده و آن کسی که از منطقه باید خارج شود آمریکایی‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سومین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای 747 کشور اوکراین با حضور متهمان، شاکیان، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ا به ریاست قاضی «ابراهیم مهرانفر» در دادگاه نظامی استان تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در جمع روحانیون و طلاب شیعه و اهل سنت شهر بیرجند اظهار کرد: مشکل دشمن با روحانیت این است که از دل آن افرادی، چون امام خمینی (ره) بیرون آمدند. وزیر کشور بیان کرد: رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم نیز مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت است. وحیدی با تأکید بر جایگاه و نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران اسلامی، گفت: اگر ولایت فقیه نبود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا (س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جمهوری اسلامی ایران ضمن اعتراض شدید به وضع تحریم های غیرقابل قبول و بی مبنا از سوی اتحادیه اروپا، معتقد است که تعامل و گفتگو با این اتحادیه و اعضای آن، تنها از مسیر احترام، اعتماد، منافع متقابل و مشترک می گذرد.