جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه حامی دولت (همشهری) روزشمار افزایش قیمت دلار از 31 هزار و 400 تومان تا 37 هزار و 600 تومان دیروز را با 25 شهریور 1401 و با تأکید بر «‌روز فوت خانم امینی» شروع کرده و 7 دلیل دیگر را برشمرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور آمریکا در اجلاس آمریکا - آفریقا از تخصیص میلیاردها دلار در سرمایه‌گذاری‌های تجاری جدید خبر داد و اذعان کرد: تلاش برای کمک به گسترش دسترسی به اینترنت در قاره آفریقا برای تقویت رشد اقتصادی لازم و ضروری است،.

خبرگزاری تسنیم

یک تحلیلگر مسائل سیاسی به بهانه سالروز صدور فرمان هشت ماده ای امام (ه) طی یادداشتی به بررسی ابعاد مختلف این فرمان که خطاب به قوه قضاییه و ارگان‌های اجرایی کشور صادر شده بود، پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بیزنس، روبل روسیه به پایین‌ترین ارزش خود در برابر دلار آمریکا از اواسط اکتبر رسید یعنی آخرین باری که روبل روسیه با بیش از 64 روبل مبادله می‌شد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد که اثر کامل سقف قیمتی اعمال شده بر نفت روسیه هنوز بر بازار نفت خام دیده نشده است. پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور...

خبرگزاری دانا

مسول پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی شهرستان لنده از اعطای بیش از 17فقره تسهیلات خوداشتغالی 100میلیون تومانی به افراد بهبود یافته در این شهرستان خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی کیفیت هم‌اکنون هوای پایتخت 155 و در شرایط ناسالم است که کیفیت هوا درسه ایستگاه در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سی و دومین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی در دشتستان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در حالی کیفیت هم‌اکنون هوای پایتخت 155 و در شرایط ناسالم است که کیفیت هوا درسه ایستگاه در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس دولت سیزدهم در اولین سفر از دور دوم سفر های استانی مورد استقبال گرم و خاطره‌انگیز مردم استان خراسان جنوبی قرار گرفت و مردم این خطه کویری امروز با حضور شان در مراسم استقبال حماسه ای دیگر به ارمغان گذاشتند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن از قدرت نظامی، موشکی و پهپادی ایران هراس دارد، گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب گسترش‌یافته است

خبرگزاری دانا

نیکزاد با بیان اینکه شهدا اجازه دادند برای عرض ادب خدمت برسیم، گفت: شهدا رفتند تا جایگاه، منزلت و عزت زن و بشریت حفظ شود رفتند تا آزادگی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد مازنی با اشاره به قدرت فضای مجازی نوشت: به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا (فضای مجازی) مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.

خبرگزاری دانشجو

سردار حسین سلامی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز برخی از جوانان در خصوص ماهیت و مبانی انقلاب اسلامی تردید دارند که اساساً چرا انقلاب شده است و این چراغ علم است که می‌تواند این مسیر را برای آنان روشن کند تا گام‌های درستی بردارند. فرمانده سپاه عنوان داشت: تاریخ پدیده‌ای ساکن نیست بلکه جاری است...