دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو یک جوان خلاق کانادایی یک روش خلاقانه و تازه برای تیز کردن چاقوهای کُند در خانه را آموزش می دهد.

خبرگزاری تسنیم

خضریان با اشاره به برخی اعتراضات در بازار طلا گفت: مهم‌ترین مسأله طلافروشان با ثبت میزان موجودی طلا و کد ملی خریداران در هنگام فروش است و هرگونه عقب‌نشینی دولت از اجرای این قانون اعمال نظارت بر این صنف را غیرممکن می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در بررسی‌های فنی و استفاده از روش‌های نوین مشخص شد که جوان مذکور به دلیل اختلافات مالی پس از ارتکاب جنایت (قتل زن و شوهر) به لحاظ فرار از اتهام، اقدام به صحنه‌سازی و خودسوزی نموده که در این حادثه خودش نیز به علت بالا بودن شدت خودسوزی در بیمارستان فوت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: باتوجه به وقوع چند مورد نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح با چاقو و قمه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر و قدرت نمایی تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار نوپو قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

رضا نصری، حقوقدان بین الملل نوشت: پیشنهاد می‌کنم آقای نبویان پیش از اینکه بر کرسی مجلس - یا احیانا بر کرسی ریاست مجلس - بنشینند، یک بار کتاب خاطرات نتانیاهو را بخوانند تا دست‌کم از پشت تریبون خانه ملت دیگر نگویند «اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد»!

وب‌گاه عصر ایران

میشائل هانکه کارگردان پرافتخار اتریشی با تمجید از عباس کیارستمی او را کارگردانی بی‌همتا دانست که دستبابی به سادگی موجود درآثارش بسیار دشوار است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سبزوار: در حال حاضر شاهد مراجعه افرادی هستیم که به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی، پایین بودن سطح کیفیت خدمات و عدم پایبندی مجریان غیرمجاز تور گردشگری به تعهدات خود برای شکایت به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراجعه می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی هشدار‌های متعدد نهاد‌های مختلف بین‌المللی درباره عواقب فاجعه بار حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که غیرنظامیان فلسطینی بهای سنگینی برای حمله نظامی اسرائیل به رفح در جنوب نوار غزه که برای چندمین روز متوالی در میان حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی ادامه دارد می‌پردازند؛...

وب‌گاه عصر ایران

سوییس در حالی عنوان برنده شصت و هشتمین مسابقه آواز یوروویژن را که شامگاه دیشب (شنبه) در شهر مالمو سوئد برگزار شد از آن خود کرد که رقابت‌های امسال از ابتدا زیر سایه مخالفت‌ها و اعتراض‌های جدی به حضور نماینده رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار مردم غزه بود.

وب‌گاه عصر ایران

در این قطره چشمی از ماده فعال APP 13007 استفاده شده است که یک کورتیکواستروئید بوده و برای تولید آن از پلتفرم نانوذرات APNT Pharma Pharma استفاده شده است. این فرمولاسیون جدید امکان استفاده از یک رژیم دو بار در هر 14 روز را فراهم می‌سازد در حالی که تسکین سریع درد را برای بیمار به ارمغان می‌آورد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عصر ایران

لاماری ایما هیبرید که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است، به یک پیشرانه 1.5 لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. پیشرانه بنزینی لاماری ایما HEV توان 168 اسب بخار را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند.

وب‌گاه عصر ایران

واقعیت این است که با قلب مفهوم کلمات و کشتن کلمه و نیز روایت مطابق میل و خواست خود، نمی‌توان کشور را اداره کرد و یا مردم را قانع کرد. نه‌تنها مردم باور نمی‌کنند، بلکه از این پس اگر سخن درستی هم بگویید، کسی باور نخواهد کرد. چنین سیاستی موجب فرو رفتن بیشتر در گرداب خودساخته تبلیغاتی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مصرف برخی چای های گیاهی می تواند باعث کاهش سرعت و یا معکوس شدن روند ریزش مو شود مثل دمنوش گزنه، اسطوخدوس، زنجبیل، مریم گلی و غیره.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی یکشنبه (23 اردیبهشت) در دیدار با علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در کشور ما برگزار می‌شود. فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی...