دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن 3 هزار و 500 عدد ژل تزریقی (فیلر) قاچاق را کشف کردند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، در پی اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه در جاده هراز محدوده قلابن، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می‌شود.

وب‌گاه الف

پس از ارسال چهار نامه برای بیان موارد و سه نامه برای اعلام مستندات ردصلاحیت حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نامه‌ای خطاب به ملت ایران، گزارشی از دلایل طرح شده توسط شورای نگهبان ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر تاریخی از اولین کارگاه ساخت قایق در سپاه را ببینید. اولین گام از خودکفایی نیروی دریایی سپاه را، ببینید.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با تاکید بر شفاف سازی بیشتر در عملکرد صندوق توسعه ملی، گفت: بزودی گزارش این نهاد نظارتی در خصوص عملکرد صندوق توسعه ملی منتشر و در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

انجمن بین المللی ماشینکاران و کارگران هوافضا (AIM) اعلام کرد کارمندان اپل استور در شهر تاوسون واقع در ایالت میرلند آمریکا به اعتصاب رای داده اند.

وب‌گاه عصر ایران

از جشن قهرمانی رئال مادرید تا آمادگی ها برای جشنواره سینمایی کن

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهوری روسیه با غوطه‌ور شدن در عصاره شاخ گوزن سعی می‌کند سلامتی خود را تقویت کند.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس متروپولیتان لندن اعلام کرد که سه نفر را به اتهام همکاری با سرویس جاسوسی هنگ‌کنگ و مداخله خارجی بازداشت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، آشپز روستایی اوکراینی طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دل گاو را به شما آموزش می‌دهد. این غذا با مواد ساده و در دسترس تهیه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل و یا پیش‌غذا سرو شود.

وب‌گاه عصر ایران

ربیس پلیس راه انتظامی استان ایلام: متاسفانه 2 نفر سرنشین سواری پژو 405 به علت شدت جراحات در دم فوت کردند و راننده وانت نیسان توسط عوامل اورژانس جهت درمان به بیمارستان اعزام شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رهبر انقلاب صبح امروز دوشنبه با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است، گفت: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبه‌رو شد همان زمان موفقیت‌هایی به‌دست آورد و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف و کشورهای مختلف دنیاست.