یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: اقتدار حکومتی باید در 2 عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر نمایندگی ستاد دیه تهران: استان تهران با اختلاف از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد با تعداد 1794 نفر را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه عصر ایران

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس جمهور دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برای جلوگیری از تقلبات و سهل انگاری ها در فرآیند تولید و اجرا توسط برخی کارفرمایان علاوه بر تخصیص اختیارات لازم و قدرت اجرایی کافی در این سمت شغلی و نیز استخدام علمی - تخصصی و درست متخصصان فارغ‌التحصیل صنایع غذایی و نیز حفظ حقوق این عزیزان دلسوز و نگران سلامت غذایی و سلامت جاری در جامعه، جای خالی ارگان تخصصی نظام مهندسی کنترل کیفیت و مسئول فنی صنایع غذایی پشتیبان و حامی، بشدت احساس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شورای سراسری علمای شیعه هرات در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته در مسجد امام زمان (عج) با صدور بیانیه‌ای از حکومت طالبان خواست هرچه زودتر عوامل این جنایات را شناسایی نموده و آن‌ها را به اشد مجازات برساند. در این بیانیه آمده است: «بار دیگر عوامل جنایت پیشه و مزدور اجانب با اقدام تروریستی در مسجد امام زمان (عج) واقع در شهرک اندیشه شهرستان گذره...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طحان‌نظیف گفت: حدود 300 هزار نفر از اقشار مختلف مردم عضو شبکه نظارتی انتخابات هستند که ارتباط استخدامی با شورای نگهبان ندارند و بسیاری از آنها فرهنگیان هستند.

وب‌گاه عصر ایران

رسول کوپایه‌زاده درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی افزود: مطابق دادنامه قطعی شعبه 38 دیوان عالی کشور اعلام شده که چنانچه بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت کند مستحق برخورداری از مقررات ذیل ماده 114 قانون مجازات اسلامی است.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود ادامه حمله به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، مذاکرات خاورمیانه و امیدواری به برقراری آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی سبب شد قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه (11 اردیبهشت‌ماه) پس از کاهش در معامله‌های روز گذشته ثبیت شود.

وب‌گاه عصر ایران

این تیم به میمون‌ها آموزش دادند که دست چپ یا دست راست خود را در پاسخ به تصاویر روی صفحه حرکت دهند و هنگامی که حرکات را درست انجام می‌دهند، به عنوان پاداش آبمیوه دریافت می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ در ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی، ساعاتی پیش ساختمان مرکزی دانشگاه کلمبیا واقع در نیویورک به تصرف کامل دانشجویان معترض در آمد. در هفته گذشته همزمان با گذشت 200 روز از نبرد طوفان الاقصی، دانشگاه‌های ایالت متحده آمریکا صحنه خیزش و اعتراض سراسری دانشجویان و اساتید آمریکایی است. بیانیه ائتلاف دانشجویان دانشگاه کلمبیا بدین شرح است: دانشجویان پس از امتناع...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته، 11 هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

چارلز دودینگ، قهرمان باغبانی بدون شخم، باغچه‌های کنار هم را در طول هشت سال مقایسه کرد. یکی شخم زده شد، دیگری نه و نتیجه این شد که 100 کیلوگرم محصول اضافه از باغچه بدون شخم گزارش شد.

وب‌گاه عصر ایران

رضا شیخی تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.