یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو جالب و تماشایی مراحل برداشت و فرآوری ده ها تن وانیل توسط کشاورزان ماداگاسکاری را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

دسترسی به این کلیسا از طریق 268 پله که در صخره تراشیده شده اند، صورت می گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر مخالفت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر مخالفت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

وب‌گاه عصر ایران

مرد هلندی در فوریه‌ی 2022 به کووید مبتلا شد و با ترکیبی از آنتی‌بادی‌های مونوکلونال و استروئیدها تحت درمان قرار گرفت؛ اما متاسفانه داروها اثر نکردند و عفونت او ماندگار شد. اگرچه این مرد پیش از ابتلا به بیماری چندین دوز واکسن کووید دریافت کرده بود، هیچ شواهدی مبنی‌بر پاسخ آنتی‌بادی در بدن او مشاهده نشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را جدی تلقی کنند تا مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخش دوم لایحه بودجه 1403 از فردا - دوشنبه دهم اردیبهشت ماه - و در دو نوبت صبح و عصر در صحن عنلی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

به رغم تشابه پلتفرم با دیپال که اشاره کردیم، در پروفایل دماغه همه چیز تغییر کرده و در کنترل مزدا قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است طبق آمار‌ها و گزارش‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است روندی که زمزمه‌های ادامه این طرح را قوت می‌بخشد در حالی که که دولتمردان هنوز درباره این موضوع اظهارنظر شفاف و صریح نداشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی تک تک جداول بودجه در صحن علنی بررسی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش تحقیق وتفحص مجلس از سازمان حفظ نباتات، از عرضه محصولات دارای باقیمانده سموم درمیادین میوه و تره بار و فروشگاه ها خبر می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: مطابق تصویب نامه هیأت وزیران، هر دستگاه اجرایی متعهد شده است، میزان رشد اقتصادی در بخش‌های مختلف تولیدی، عمران، صنعت، آب، برق را با هدف گذاری عددی ظرف 6 ماه اول تا پایان سال محقق کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس اعلام کرد: طرح اخذ مالیات از سوداگری و سفته بازی برای اخذ مالیات از سوداگران و دلالان است که در بازارهای چهارگانه دست به احتکار میزنند تا سودهای بیشتری نصیبشان شود؛ جمعیتی کوچک که منافع شخصی خود را علیرغم ضرر اکثریت 99 درصدی مردم بدون هیچ هزینه و محدودیتی دنبال میکنند و هیچ قانونی تا امروز جلودار آن نبوده است. این قانون فقط حداکثر 1 درصد افراد جامعه را شامل...