یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، سرنوشت عجیب و خنده دار نفر اول دونده را مشاهده می نمایید.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های جهان خواستار تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزاری انتخابات، نماد مردم‌سالاری در کشورهای پیشرفته و تنها معیار برای جداسازی نظام‌های دموکراتیک یا مردم‌سالار از استبدادی است. هدف از برگزاری انتخابات و دادن حق رأی به مردم، مشارکت در زندگی سیاسی و برخورداری از حق تعیین سرنوشت است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس سازوکار و شروطی را برای معافیت از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برای نقل و انتقال املاک با کاربری غیرمسکونی تعیین کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وب‌گاه عصر ایران

امپراتوری سلوکی که از فتوحات اسکندر مقدونی به وجود آمد نقش مهمی در شکل دادن به خاورمیانه از نظر فرهنگی و سیاسی ایفا کرد. هم چنین، آن امپراتوری شکاف دانش بین اروپا و هند را پر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، همراهی دستگاه ها با این نهاد نظارتی را افزایش داده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

خبرگزاری تسنیم

200روز پس از حماسه7 اکتبر مقاومت فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی، حالا موج این طوفان به اقصی نقاط دنیا رسیده و دانشگاه‌های آمریکا را با یک خیزش بزرگ علیه اسرائیل مواجه کرد، اتفاقی که شاید هیچکس نه در رژیم صهیونیستی ونه در هیات حاکمه آمریکا تصور نمی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همه اعداد و ارقام در جداول شفاف است و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از لیست انتخاباتی خود در مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران رونمایی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

متهمان مرد افغانی نوجوان 16 ساله را تهدید کردند اگر شکایت کنند، شبانه به خانه شان آمده و سر اعضای خانواده را میبرند.

وب‌گاه عصر ایران

خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس - قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن 5 ایرانی و زخمی شدن 9 تن دیگر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - سازوکار معافیت از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برای نقل و انتقال املاک با کاربری غیرمسکونی را تعیین کردند.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر علمی نهمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله: شعار و تاکید ویژه کنفرانس فوق «زلزله و کلان شهرها؛ با تاکید بر زلزله تهران» تعیین شده است و این کنفرانس دنبال این است که بتواند دیدگاه‌های جمع بندی شده‌ای را در اختیار مسئولان شهری قرار بدهد؛ چرا که زلزله به دلیل تبعات فاجعه باری که ایجاد می‌کند باید موضوع مهم مدیریت شهری باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.