یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: در اولین کنفرانس خبری آقای رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات، ایشان گفتند که سامانه‌ای در دست طراحی است که مردم بتوانند افراد توانمند را برای مدیریت کشور و حضور در دولت به رئیس جمهور جدید معرفی کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیداکرده و از حقوق حقه ملت دفاع می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز همبستگی ایران با چین علیه کارزار تبلیغاتی المپیک زمستانی در این کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی امروز پنجشنبه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات لغو تحریم‌های ایران، مثمر ثمر باشد. شبکه خبری العربیه به نقل از بن فرحان گزارش داد: «امیدواریم که مذاکرات هسته‌ای کنونی، نتیجه‌بخش بوده و از منافع کشور‌های [عربی حاشیه] خلیج [فارس] محافظت کند». وی در نشست خبری با عبداللطیف الزیانی همتای بحرینی خود مدعی شد که...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز همبستگی ایران با چین علیه کارزار تبلیغاتی المپیک زمستانی در این کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رایزنی‌های جاری در وین در چارچوب مذاکرات ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به منظور لغو تحریم‌ها علیه ایران، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات امشب (پنجشنبه) در نشستی با حضور «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و همچنین روسای هیأت‌های...

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، روز پنجشنبه در سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه ایران به تلاش برای پیشگیری و مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد، نسبت به تلاش برخی از اعضای شورای امنیت برای برقراری هرگونه ارتباط بین تغییرات اقلیم با صلح و امنیت بین المللی هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

تقدیم 3 هزار و 800 شهید و 12 هزار جانباز، نشان دهنده عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اصفهان گفت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سامانه ثبت اسناد مجروحان دفاع مقدس توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

سامانه ثبت اسناد مجروحان دفاع مقدس توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با حضور هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و رؤسای سه کشور اروپایی حضور یافت و با آن‌ها گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز در شورای اداری استان همدان با اشاره به رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان بر این است که خدمات موثری را به مردم ارائه دهند و همه اقشار جامعه رایحه خوش خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش براین است که وضعیت معیشت مردم هر چه زودتر بهبود یابد. وزیر اطلاعات همدان...