یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
وب‌گاه تابناک

به استناد سخن رئیس مجلس باید تصریح داشت که عنابستانی از ابتدای این ماجرا، مدام به مردم دروغ گفته است. چه آن روزی که گفت من اصلا از ماشین پیاده نشده ام و بعدا اعتراف کرد که پیاده شده و چه در تمام این مدتی که می گفت سیلی نزده و فقط هل داده است و چه حتی روزی که به رئیس مجلس هم اطلاعات دروغین داده و به او گفته است که دادگاه صرفا هل دادن او را احراز کرده است.

خبرگزاری میزان

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با به ریاست علی نیکزاد آغاز شد.

وب‌گاه تابناک

محمد موحدی آزاد به عنوان دادستان کل کشور منصوب شد.

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور در توضیح گزاره نخست خویش این را هم گفت که: "برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند."

وب‌گاه تابناک

این که شنیده می‌شود به قرار اطلاع، در ترکیه وقتی دولت مشکل دارد مردم دلارهایشان را می‌فروشند اما در ایران با حرص و ولع دلار می‌خرند، یکی از دلایلش باور نداشتن به فردایی است که قرار بوده است گردانندگان حکومت برای مردم بسازند.

وب‌گاه تابناک

یک حقوقدان گفت: باید اصول برجا مانده قانون اساسی مانند اصل 59 این قانون مورد بازنگری قرار گیرد. طبق اصل پنجاه و نهم قانون اساسی، "در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه پرسی و مراجعه مستقیم به آرا مردم صورت گیرد. در خواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم مجموع نمایندگان مجلس برسد. لذا ما معضلاتی داریم که حل نشده است و حل نمی...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دولت در برنامه تلویزیونی: برای جلوگیری از تصمیمات فردی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و شوراهای عالی که حدود 10 سال تعطیل بودند تشکیل شدند.

خبرگزاری دانشجو

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان اظهارکرد: در این جلسه، 10 نفر از نمایندگان نظرات خود را درباره طرح شفافیت مطرح کردند. باید گفت که اختلافی درباره اصل موضوع شفافیت وجود ندارد بلکه اصلی‌ترین اختلاف، درباره چگونگی اجرای این طرح است. وی افزود:...

وب‌گاه تابناک

سخنگوی دولت با حضور در برنامه "تیتر امشب" عملکرد 100 روزه دولت سیزدهم را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان

در زمینه مسائل علمی باید دنبال قله بود؛ که این، توجه شما را به درس خواندن و خوب درس خواندن باید نتیجه بدهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شاید هنوز فراموش نکرده باشیم که نمایندگان مجلس یازدهم با کدام شعارها کرسی‌های خانه ملت را فتح کردند. یکی از شعارهایی که ورد زبان آن‌ها به ویژه نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در انتخابات سال 98 بود، تصویب طرحی برای شفافیت آراء نمایندگان بود. طرحی که می‌توانست به یکی از نقاط عطف و قوت مجلس یازدهم تبدیل شود، اما با گذشت بیش از یکسال از روی کارآمدن...

وب‌گاه عصر ایران

به استناد سخن رئیس مجلس باید تصریح داشت که عنابستانی از ابتدای این ماجرا، مدام به مردم دروغ گفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

بعد از صحبت های دیشب سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ شکی نیست که هدف اقدام های آمریکا، جلوگیری از استفاده ایران و سایر کشورهای شرکت کننده در برجام و جامعه جهانی از حقوق و امتیازات در این توافق و قطعنامه 2231 شورای امنیت است.