شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیب زمینی و پیاز خاش به بازار آمد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سیب زمینی و پیاز خاش به بازار آمد

زاهدان - ایرنا - مدیر تعاون روستایی خاش سیستان و بلوچستان گفت: محصولات سیب زمینی و پیاز تولیدی کشاورزان این شهرستان وارد بازار مصرف شده است.

محمد جمالزهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عرضه سیب زمینی با قیمت 30 هزار ریال در هر کیلوگرم و پیاز با قیمت 20 هزار ریال در هر کیلوگرم آغاز شده است. وی افزود: در این مرحله از توزیع محصولات کشاورزان خاش افزون‌بر 20 تن سیب زمینی و بیش‌از 20 تن پیاز برای تامین نیازهای مردم منطقه وارد بازار شده است. مدیر تعاون روستایی خاش گفت: تعاون روستایی خاش با هدف حمایت از کشاورزان و دسترسی آسان مردم اقدام به ایجاد بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در این شهرستان کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازار آزاد محصولات کشاورزی با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند، اقدامات حمایتی کشاورزان برای ایجاد تعادل به بازار و تامین نیازهای اساسی مردم قابل تقدیر است و از توجه و حمایت‌های ویژه دولت در مبحث خرید به موقع محصولات کشاورزان قدردانی می‌شود. جمالزهی گفت: کار عرضه گوشت گوساله با قیمت 42 هزار تومان در هر کیلوگرم نیز در فروشگاه تعاون روستایی خاش از روزهای قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*