دوشنبه 7 آبان 1403

سید حسن نصرالله: حکومت وحشی و نازی اسرائیل هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد / جنایت رفح تمامی نقاب‌های دروغین را کنار زد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سید حسن نصرالله: حکومت وحشی و نازی اسرائیل هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد / جنایت رفح تمامی نقاب‌های دروغین را کنار زد + فیلم

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش گفت: صهیونیست‌ها روی نازی‌ها را هم سفید کرده‌اند. صهیونیست ها به دروغ یک منطقه را منطقه امن معرفی می کنند ولی چادر پناهجویان و کودکان و زنان را مورد حمله قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی در ضاحیه به مناسبت ختم مادر فقیدش، گفت: من قادر به حضور و تماس تلفنی در مراسم تشییع مادرم و مراسم ختمش نبودم. وظیفه من این بود که در ابتدای صف استقبال از شما باشم، اما به دلیل شرایط امنیتی مجاز به این کار نبودم.

وی افزود: من حضور شما را احساس می‌کنم، این حضور را گرامی می‌دارم و به آن افتخار می‌کنم. از طرف پدر، برادران و خواهرانم و همچنین از طرف خانواده‌های نصرالله و صفی الدین از همگان به دلیل اظهار هم‌دردی و تسلیت تشکر می‌کنم.

نصرالله ادامه داد: از تمامی کسانی که از لبنان، عراق، فلسطین، ایران، سوریه، پاکستان، ترکیه، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی و کشورهای آفریقایی دیگر، اردن و جیبوتی و لبنانی‌های ساکن کشورهای خارجی که به من تسلیت گفتند سپاسگزارم.