سیلاب به مزارع میامی خسارت زد
شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی گفت: بارندگی شدید و وقوع سیلاب عصر سه شنبه در میامی، به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرد.
احمد ملایری سه شنبه شب افزود: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب عصر امروز، بخشی از مزارع و چند قنات میامی خسارت دید.
وی گفت: رگبار باران موجب جاری شدن سیلاب و نیز بسته شدن مسیر تهران - مشهد در محدوده پارک آب مرجان به مدت نیم ساعت شد
ملایری اظهار داشت: اکنون جاده تهران - مشهد باز بوده و رفت و آمد جریان دارد.
هواشناسی استان سمنان، با تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط و با شدت بیشتر برای نواحی شمالی بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی کرده است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.
*س_برچسبها_س*