یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سیلاب در محور کرج - کندوان / مسافران با احتیاط برانند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
سیلاب در محور کرج - کندوان / مسافران با احتیاط برانند

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از وقوع سیلاب در سه نقطه از محور کرج _ کندوان به دنبال بارش شدید باران در روز گذشته خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی زندی فر گفت: بر اثر بارش شدید باران در روز گذشته شاهد وقوع سیلاب در محدوده کنارگذر تونل کندوان، روستای کل‌ها، اویزر و محور نوجان به کرج - کندوان بودیم.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و آماده باش راهداران در سطح محورهای مواصلاتی به ویژه راه‌های کوهستانی در ساعات اولیه عوامل راهداری گچسر جهت پاکسازی مسیر به این مناطق اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: با حضور عوامل راهداری و نیروهای هلال احمر خودروهای گرفتار در سیلاب از این مسیر خارج شدند.

خبر مرتبط ماجرای عجیب ورود واگن‌های متروی کرج از سقف تونل / استاندار واکنش نشان داد + فیلم

اقتصاد نیوز: استاندار البرز درباره نحوه عجیب قرارگیری واگن‌های مترو کرج در تونل که با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شده بود توضیحاتی ارائه داد.

زندی فر با بیان اینکه سیلاب فقط به ابنیه راه خسارت وارد کرد گفت: در حال حاضر مسیر کرج - کندوان و نوجان باز است و راهداران در حال پاکسازی کامل مسیر هستند.

خبر مرتبط شیرین‌زاد نماینده کرج در مجلس دوازدهم شد

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتیجه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج را اعلام کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
سیلاب در محور کرج - کندوان / مسافران با احتیاط برانند 2
سیلاب در محور کرج - کندوان / مسافران با احتیاط برانند 3