شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات دولتی کنیا اعلام کردند که به دلیل وقوع سیل در این کشور تاکنون 76 نفر کشته و 29 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مقامات دولتی کنیا به دلیل وقوع سیل در این کشور تا کنون 76 نفر کشته و 19 نفر هم مفقود شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر و به کشاورزان هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

وضعیت بارش های اخیر، توانست تا حدودی، سیستان و بلوچستان را از بحران آب نجات دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های 10 ریشتری مقاومت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 18 در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد که در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 8 اردیبهشت به 12 استان و 56 شهرستان امدادرسانی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری: ورود مبحث آلودگی پلاستیکی زمانی وارد مبحث عمومی شد که در سال 1997یک لکه بزرگ پلاستیکی در اقیانوس دیده شد. اما پنج سال به طول انجامید تا اولین کشور در جهان استفاده از پلاستیک را ممنوع کند. این بنگلادش بود که اولین ممنوعیت پلاستیک یکبار مصرف را در سال 2002 اعمال کرد و دلیل آن هم این بود که یکی از عوامل رایج سیل و سیلاب در این کشور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل هلال احمر یزد از گرفتار شدن 18 نفر در سیل روستای شادکام خبر داد و گفت: شب گذشته 18 نفر در سیل روستای شادکام گیر افتادند و دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با 3 خودرو امدادی به منطقه اعزام و با استفاده از تجهیزات زدن کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند. مدیرعامل هلال احمر یزد افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت 16 دیروز تیم‌های امدادی به روستای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پنجم اردیبهشت ماه پس از بارش باران، شاهد جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی بودیم. بیشترین خسارت وارد شده در شهرستان زیرکوه و منطقه، ولی آباد گزارش شد. این در حالی بود که روز پنجشنبه 6 و جمعه 7 اردیبهشت ماه، داوطلبان و دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون سراسری، سر جلسه کنکور که محل برگزاری آن در شهر حاجی‌آباد بود،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سازمان هواشناسی در گزارش‌های خود تاکید کرد که روند گرمایش فعلی زمین در 10 هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.