شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس محلی کنیا امروز (دوشنبه) اعلام کرد بر اثر شکستنِ یک سد در یکی از شهرهای شمال «نایروبی»، پایتختِ این کشور که در پی بارش‌های شدید تخریب شد، دست‌کم 42 نفر کشته شده‌اند و چندین نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بارش شدید و مرگبار تگرگ در چین را می بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها آغاز خواهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: داده‌های اقلیمی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که وضعیت مولفه‌های تغییر اقلیم در ایران شرایط مطلوبی نداشته و روند تغییرات دما در 50 سال اخیر افزایشی بوده است.

وب‌گاه فرارو

تصادف میان یکدستگاه سواری دنا با یک دستگان میکسر سبب مصدومیت شدید راننده شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شریعتی گفت: نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

وب‌گاه فرارو

سردار علی، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

4 نفر که در سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان گرفتار شده بودند با تلاش یک مرد جوان شجاع نجات پیدا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان اعلام کرد که در سه روز اخیر، هشت تن بر اثر جاری شدن سیلاب در افغانستان جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بابک محمودی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید -19 و بار‌ها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

وب‌گاه فرارو

تعرفه گذاری برای پرستاران به درستی اجرا نمی‌شود، و تبدیل وضعیت و جذب آنان در حکم سراب است. حداقل دریافتی حقوق، اضافه کاری اجباری با چاشنی حقوق کم، معوقات دستمزدی، بازخواست و تهدید، و حتی اخراج در صورت اعتراض، از مشکلات پرستاران است

وب‌گاه فرارو

ابلاغ تعرفه‌های خدمات روانشناسی و دریافت حق ویزیت سلیقه‌ای روانشناسان؛ از 350 هزار تومان گرفته تا 2 میلیون تومان، ماجرایی تکراری است که هر سال از پایین بودن دخل و بالا بودن خرجِ کلینیک‌های روانشناسی آب می‌خورد؛ همین موضوع، اما باعث شده استفاده از خدمات روانشناسی در حاشیه لیست سبد هزینه خانوار‌ها قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران 170 هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از 2 میلیون و 700 هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند.