شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد. وی گفت: علی‌رغم خدمات...

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه‌شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز گفت: «با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.»

وب‌گاه فرارو

چندی پیش کلیپی در فضای مجازی وایرال شد که فردی با زنجیر در اتوبوس اقدام به زدن و ضرب و شتم یکی دو نفر از شهروندان کرده بود؛ رییس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیر این فرد خبر داد و امروز، یکشنبه این شرور در معرض دیدگان مردم و خبرنگاران قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین قابل رسیدگی است.»

وب‌گاه فرارو

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: «یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و 21 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.»

وب‌گاه فرارو

نزدیک به دوسال است که بسیاری از مردم با مراجعه به جایگاه‌های سوخت با سودجویانی مواجه می‌شوند که تراشه کارت سوخت را جابه جا می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا که به‌صورت کامل توسط یک تیم متخصص داخلی طراحی و اجرا گردیده است و از تجهیزات بسیار ایمنی با ضریب ایمنی حداقل 8 برخوردار است، قرار است دوشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه، در تهران افتتاح شود.

وب‌گاه عصر ایران

دولت طالبان به کمک سد «کمال خان» توانسته مسیر رودخانه هیرمند را تغییر دهد و سرریز آبی که از سد «کجکی» و سد کمال خان خارج می‌شود به جای اینکه مسیر طبیعی خود را طی کرده و وارد ایران شود، به سمت تالاب «گود زره» در مرز بین افغانستان و پاکستان می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نه حجم بارش‌ها کم بود و نه معجزه‌ای در آسمان و زمین رخ داد اما کرمان باوجود هشدارهای قرمز و سیلاب شدید، طی حدود 10 روز هم در جنوب، شمال و شرق، توانست با کمترین خسارت و بدون تلفات جانی، این بحران را سپری کند؛ امری که اهمیت بسیج امکانات و آمادگی به‌موقع پیش از بحران را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سال‌هاست که ذخایر آبی کشور دچار بحران شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی هم هشدار‌هایی مبنی‌بر وقوع این بحران در کشور داده‌اند. سیستان‌وبلوچستان یکی از استان‌هایی است که با این بحران دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می‌شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی‌دهد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود جدی پیدا کنند و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود. یک نماینده مجلس گفت: اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می‌شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی‌دهد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی به این موضوع...

وب‌گاه عصر ایران

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.