شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه‌های بین‌المللی و محافل حقوق بشر در خصوص سوءاستفاده عربستان از قرار داد با فوتبالیست پرتغالی برای بهبود وجهه خود و تشدید سرکوب گری‌ها هشدار دادند.

خبرگزاری دانا

سردار ابراهیم عظیم پور گفت: تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم تجلی فطرت درونی ملت ایران است، همه زیر تابوت حاج قاسم از هر جناح و گروهی، باحجاب و بی‌حجاب اشک ریختند.

خبرگزاری مهر

کتاب «سیل و سردار» شامل خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی‌پور توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

رسانه‌ها از دستمزد 400 میلیون یورویی رونالدو خبر دادند که این موضوع با واکنش فعال رسانه‌ای از کشور عربستان مواجه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال رسانه‌ای کشور عربستان از دستمزد هنگفت رونالدو انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فعال رسانه‌ای کشور عربستان از دستمزد هنگفت رونالدو انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال رسانه‌ای کشور عربستان در توییتی به انتقاد از باشگاه النصر پرداخت و از حقوق سنگین رونالدو ایراد گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

درگذشت پله، اسطوره فوتبال برزیل، خاطرات بسیاری را از او در کنار بزرگان فوتبال زنده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را در مبارزه با اشکال مختلف تبعیض نژادی و مبارزه با نازیسم که ازسوی روسیه ارائه شده بود را تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوترش با خانواده های قربانیان و همچنین دولت و مردم کنگو ابراز همدردی کرد و خواستار بهبودی سریع مجروحان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد عمیقا از مرگ افراد و خسارات گسترده سیل در کینشازا و تعدادی از استان های کنگو ناراحت است.

خبرگزاری دانا

توکلی هفشجانی با اشاره به رشد 94درصدی منابع بانک مهر ایران در سال گذشته، گفت: هدف امسال رشد 2.5درصدی این منابع است، در حال حاضر شاخص معوقات بانک در کشور زیر 6.0درصد که این شاخص برای شبکه بانکی بیش از این است، همچنین تسهیلات پرداخت شده نیز 166 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که بسیجی هر جا لازم باشد پای کار خواهد بود، با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز جامعه، از ضرورت ورود بسیجیان به میدان اقتصاد جامعه برای حل این مشکلات سخن به میان آورد.

خبرگزاری مهر

کتاب «ما هم جنگیدیم» نوشته نرجس توکلی لشکاجانی توسط انتشارات راه یار به چاپ دوم رسید.

خبرگزاری دانا

شهادت این شهدای والامقام نشان داد با وجود مسلح شدن اغتشاشگران، بسیجیان، پاسداران و مأموران فراجا، صحنه دفاع از امنیت کشور را خالی نگذاشته و ولو با دست خالی مانند دوران دفاع مقدس خواهند ایستاد و در مقابل دشمن فریب خورده، دشمن قسم خورده و دشمن مزدور ایستادگی خواهند کرد.