شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی‌به همتای پاکستانی خود، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان این کشور، آمادگی ایران برای کمک به سیل زدگان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی‌به همتای پاکستانی خود، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان این کشور، آمادگی ایران برای کمک به سیل زدگان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ تأکید کرد: اگر یک صفحه مجازی متعلق به چند نفر است یا نامزدهای انتخابات از ادمین‌ها استفاده می‌کنند، بر روی علمکرد آنها نظارت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - علی لطیفیان، شهید آرمان علی وردی جوان 21 ساله‌ای که در 6 آبان 1401 پا روی اعتقادات و علایقش نسبت به رهبر انقلاب نگذاشت و با توجه به تصاویر دلخراشی که پخش شده به شکل اَسف باری به شهادت رسید. به مناسبت سالگرد شهادت این شهید بزرگوار به سراغ پدر ایشان آمدیم تا مصاحبه‌ای داشته باشیم و از لایه‌های پنهان زنذدگی ایشان آگاه بشویم. روایتی از کودکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز از پایان یافتن داوری نهایی جایزه البرز 1402 (نوبل ایرانی) در بخش دانش آموزان خبر داد و گفت: با پایان یافتن فرایند داوری جایزه البرز 1402 در بخش دانش آموزی، نفرات برتر قدیمی ترین جایزه علمی کشور شناخته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مسئولان شهرستان بجنورد باید پاسخگوی وعده‌های محقق نشده درباره جاری شدن سیل، پس از هر باران باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجاه و یکمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه توسط مرکز نیکوکاری شهید والا‌مقام انتظامی شهید محمد دشت آبادی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه برخی روستاهای اردبیل فقط دو ساعت آب دارد، گفت: ای کاش وزیر نیرو فریاد روستاییان را می‌شنید‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

محبت‌های آقا، پیشقدم شدن‌شان برای برقراری ارتباط با علمای اهل سنت و کمک‌رسانی بدون تبعیض‌شان به مردمان شیعه و سنی در سیل ایرانشهر، اختلاف و دودستگی میان شیعیان و اهل سنت را از بین برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنگامه قاضیانی یک استوری برای تمجید از رسول خادم منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگامه قاضیانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به تمجید از رسول خادم پرداخت. هنگامه قاضیانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به تمجید از رسول خادم پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، چند روز قبل انتشار تصاویری از رسول خادم، کشتی گیر پیشکسوت در آستارا برای کمک به سیل زدگان که به صورت خودجوش و پنهانی حاضر شده و در حال کمک به مردم سیل زده است تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت./ برترینها

خبرگزاری تسنیم

قرارگاه جهادی عبادالرحمن، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور در منطقه سیل زده آستارا به خدمت رسانی در این منطقه پرداخت.

وب‌گاه فرارو

کار زیبای رسول خادم مورد توجه بسیاری از چهره‌های ورزشی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل آستارا در هفته ای که گذشت، خسارت های هنگفتی به مردم این خطه وارد کرده است.

وب‌گاه فرارو

رسول خادم کشتی گیر پیشکسوت در ویدیویی تازه منتشر شده در آستارا برای کمک به سیل زدگان به صورت پنهانی حاضر شده است و در حال کمک است.