شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بسیاری از روشنفکرنمایان انقلاب را جریانی زودگذر می‌پنداشتند، اما هویت تمدنی ایران نسخه مقاومت را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان در گزارشی توئیتری با اشاره به دیدارش با همتای پاکستانی خود نوشت: افغانستان همچنان نگرانی مشترک دو کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در دیدار همتای پاکستانی در تاشکند نسبت به امضای هر چه سریع‌تر توافقنامه تجارت آزاد بین ایران و پاکستان و افزایش مبادلات تجاری ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی فیضی کلاسی، * شاید شما هم شنیده باشید که قدیم وضعیت معنویت خیلی خوب بود و الان سال به سال وضعیت بدتر می‌شود و دینداری مردم در عصر جمهوری اسلامی کمتر شده است. این گزاره را اینقدر تکرار می‌کنند که حتی جامعه مومنین هم آن را باور می‌کنند، اما آیا همه ماجرا همین است؟ با چند نمونه بررسی می‌کنیم؛ 1) مساجد از دیرباز مجمع حضور مؤمنان در جوامع اسلامی بوده...

وب‌گاه مشرق نیوز

پشت پرده پروژه بزرگ آل سعود با هزینه های نجومی در ورزش افشا شد که این موضوع ناراحتی بسیاری از مردم این کشور همراه داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی که شامگاه جمعه انجام شد، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه وبرخی موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت. وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اظهار خرسندی از روند رو به گسترش روابط دو جانبه، به خصوص برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تماس تلفنی امیرعبداللهیان و همتای پاکستانی، آخرین تحولات دوجانبه وبرخی موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اظهار خرسندی از روند رو به گسترش روابط دوجانبه، به خصوص برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور به میزبانی پاکستان، بر اهمیت اجرایی شدن توافق های صورت گرفته در این کمیسیون تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود گفت: کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشورهای غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گشایش بازارچه مرزی «پیشین - مند» آمادگی دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گشایش بازارچه مرزی «پیشین - مند» آمادگی دارد.