شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه فرارو

فرماندار آستارا از حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی مرزبانی و بسیج مردمی در نقاط حادثه دیده خبر داد و گفت: امدادرسانی در حال انجام است و بارش باران همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس فدراسیون فوتبال از مسیولان سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها خواست تا به منظور ارامش و حضور مقتدرانه در جام باشگاه های آسیا از هرگونه مصاحبه تا شرایط مناسب خودداری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت: امید هرگز از بین نمی‌رود اما اگر بگویم که نشانه‌ای از احتمال صلح در اوکراین وجود دارد، دروغ گفته‌ام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقوع سیل شدید به روستاهای اهر خسارت سنگینی وارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسونی خرداد ماه قانون «اقدام علیه همجنس‌گرایی 2023» را که به تصویب پارلمان این کشور رسیده بود، امضا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی، امدادگران هفت استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از حضور رهبر انقلاب میان سیل زدگان ایرانشهر در تابستان سال 57 برای اولین بار منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع سیل در شهرستان بیله سوار 20 واحد مسکونی در شهر جعفرآباد دچار آبگرفتگی شده که امدادگران هلال احمر در حال حاضر در حال تخلیه آب از این منازل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی وقوع سیل در شهرستان بیله سوار، جاده ارتباطی 50 روستا در این شهرستان مسدود شده است.

وب‌گاه ورزش سه

چند سالی است که رفتارهای غیرمنتظره سردار آزمون سپری و او حالا از همیشه دوست داشتنی تر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانه ماژولار Boxabl که با نام Casita شناخته می‌شود، یک خانه پیش‌ساخته با متراژ 34 متر مربع و قیمت 49,500 دلار است که توسط ایلان ماسک خریداری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: پرداخت خسارت به سیل زدگان گرمی، انگوت و بیله سوار تا سقف 30 میلیون تومان در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیسی گفت: رئیس جمهور که در سفر خارجی بود، دستور داد تا اعتبارات ویژه برای جبران خسارات سیل زدگان شمال استان اردبیل اختصاص یابد.