شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسول خادم کشتی گیر پیشکسوت در ویدیویی تازه منتشر شده در آستارا برای کمک به سیل زدگان به صورت پنهانی حاضر شده است و در حال کمک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسول خادم که برای کمک به مردم سیل‌زده به آستارا رفته شکار دوربین ها شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسول خادم کشتی گیر پیشکسوت در ویدیویی تازه منتشر شده در آستارا برای کمک به سیل زدگان به صورت پنهانی حاضر شده است و در حال کمک است رسول خادم کشتی گیر پیشکسوت در ویدیویی تازه منتشر شده در آستارا برای کمک به سیل زدگان به صورت پنهانی حاضر شده است و در حال کمک است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، گفت: تعامل با حاکمیت برای پیشبرد و توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات فعالان اقتصادی استان، اولویت اصلی اتاق بازرگانی هرمزگان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحیدی با اشاره به تعیین تکلیف خانه‌های حریم رودخانه در شهرستان آستارا افزود: اقدام در این خصوص در دستور کار فوری قرار بگیرد. وزیر کشور گفت: حل هرچه سریع‌تر مشکلات مناطق سیل زده گیلان دستور ویژه رئیس جمهور بوده و بر ما تکلیف است که مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ احمد وحیدی وزیر کشور، در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی آستارا که با حضور استاندار گیلان و مدیران...

وب‌گاه فرارو

وحیدی با اشاره به تعیین تکلیف خانه‌های حریم رودخانه در شهرستان آستارا افزود: اقدام در این خصوص در دستور کار فوری قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: حل هرچه سریع‌تر مشکلات مناطق سیل زده گیلان دستور ویژه رئیس جمهور بوده و بر ما تکلیف است که مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور گفت: حل هرچه سریع‌تر مشکلات مناطق سیل زده گیلان دستور ویژه رئیس جمهور بوده و بر ما تکلیف است که مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور بمنظور بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان مرزی آستارا با استقبال استاندار، وارد گیلان شد.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور بمنظور بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان مرزی آستارا با استقبال استاندار، وارد گیلان شد.

وب‌گاه فرارو

فرماندار آستارا از حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی مرزبانی و بسیج مردمی در نقاط حادثه دیده خبر داد و گفت: امدادرسانی در حال انجام است و بارش باران همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس فدراسیون فوتبال از مسیولان سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها خواست تا به منظور ارامش و حضور مقتدرانه در جام باشگاه های آسیا از هرگونه مصاحبه تا شرایط مناسب خودداری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت: امید هرگز از بین نمی‌رود اما اگر بگویم که نشانه‌ای از احتمال صلح در اوکراین وجود دارد، دروغ گفته‌ام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقوع سیل شدید به روستاهای اهر خسارت سنگینی وارد کرد.