شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان بسیجی و جهادگر دانشگاه‌های تهران با حضور در مناطق سیل زده و روستاهای اطراف فیروزکوه به سیل زدگان کمک کردند.

خبرگزاری مهر

اردبیل - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از 30 درصد برنامه توسعه کشور در ابعاد و حوزه های مختلف تحققی عینی پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در ارتفاعات البرز، شمال غرب، شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس دانشگاه تهران در نشست خبری اخیر خود با موضوع اتصال دانشجویان و دانش‌آموختگان به محیط کسب و کار خبری داد که چندان برجسته نشد در حالی که اتفاقا از اظهارات دیگر او قابل‌تأمل‌تر بود.

وب‌گاه گسترش

سیل در شمال ایتالیا تاکنون جان حداقل 14 نفر را گرفته، بیش از 36 هزار نفر را بی خانمان کرده و خسارات شدیدی به زیرساخت‌ها زده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد ایمانی از نقش شبکه نفرت پراکن و ضد روحانیت در ترور حجت السلام سلیمانی می گوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: جاری شدن سیل به 100 هکتار از اراضی مناطق عشایری در این استان خسارت زد و موجب تلف شدن 200 راس دام سبک شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر حسین سلامی گفت: امروز ایران اسلامی، کانون سیاست های منطقه ای و حتی جهانی شده است و حجم و شعاع قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، جهانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالرضا هلالی در حمایت از حمیدرضا علیمی مداح معترض گفت: حمیداگر گلایه‌ای دارد واگراختلاف نظری داشته باشیم آخرش غیرتش روی سیدالشهدا، این آب و خاک و شهدا حتما از خیلی ها بیشتر نباشد کمتر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: حضور در میان سیل‌زدگان و بحران‌های شمال و جنوب، کمک به محرومین و... رافراموش نمی کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تذکرات مستمر نمایندگان مجلس به دولت تا روزهای پایانی سال 1401 برای تامین اعتبار ساخت سیل‌بندها و جبران خسارت مالی سیل زدگان روستاها ادامه داشت. تذکراتی که در صورت عدم توجه به آن در عمل، بیم آن می‌رود با پیش‌بینی‌های هواشناسی، خسارات جانی و مالی را در شرایط جوی فروردین1402 تکرار شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ارتباط با انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن گفت: ان‌شاءالله در اوایل سال آینده این لیست در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین امروز برگزار شد. این هواپیمای جت آموزشی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش خلبانان ما، بومی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرتیپ واحدی گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب 44 یکی از اقدامات ما برای رسیدن به قدرت بازدارندگی بیشتر در مقابل تهدیدات دشمنان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد.