جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با وقوع سیلاب در مشهد وضعیت ذخیره‌سازی آب در سدهایی همچون کهیر و دوستی متناسب و خوشحال کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر دیده شده است و مبالغ مورد نیاز و در نظر گرفته شده به خانوار‌هایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود و همچنین امکانات لازم برای جابجایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

خبرگزاری میزان

محمد مخبر با تسلیت به خانواده های داغدار و آسیب دیده از سیل و همچنین قدردانی از تلاش های نیروهای میدانی و جهادی و همچنین نهادهای عمومی و انقلابی تصریح کرد: جبران خسارات وارده به مردم و همچنین امدادرسانی به سیل‌زدگان اولویت اصلی مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجری خطاب به علم‌الهدی درباره سیل مشهد گفت: اگر شما یا دولت میرداماد مقصر باشید، آیا حاضرید بجای اینکه در پوستین خلق بیفتید، یواشکی چندتا استغفرالله بگویید؟ یکبار این کار را بکنید؛ شاید اتفاقات خوبی افتاد. به گزارش عرشه آنلاین، مهاجری درباره سخنان علم‌الهدی درباره سیل این مشهد یادداشتی منتشر کرد. محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود خطاب به علم‌الهدی، امام جمعه مشهد...

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور در سفر به مازندران هستند، در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان اقدام به واردات می‌کنند و در حال حاضر که در فصل برداشت قرار داریم با هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت باید به کشاورز کمک شود.» یک نماینده مجلس گفت: در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

گله گوسفند در شوراب صالح آباد خراسان رضوی طعمه سیل شد. لحظه‌ای دلخراش از این اتفاق را در ادامه می‌توانید ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

سیل مشهد باز هم تکرار شد و مدیران مشهدی باز هم نتوانستند آن را به خوبی مدیریت کنند!

وب‌گاه گسترش

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و همسان سازی حقوق این افراد تذکر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجم ویرانی سیل در افغانستان بسیار گسترده شده است. حجم ویرانی سیل در افغانستان بسیار گسترده شده است. به گزارش عرشه آنلاین، همچنین سیل، منجر به تلف شدن هزاران دام، تخریب صدها هکتار زمین کشاورزی، صدها پل و کانال و تخریب هزاران درخت شد

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی جالب از همراهی مردم برای ایجاد یک زنجیره انسانی برای نجات پاکبانی که در وسط سیل روز گذشته مشهد گیر کرده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت آسیب دیدگان سیل مشهد از بودجه استانی اختصاص یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیلا امینی اظهار داشت: از روز سه شنبه یکم خرداد تا پایان هفته با ورود سامانه ناپایدار از سمت غرب و شمال غرب شاهد ناپایداری خواهیم بود که اوج فعالیت آن در روز چهارشنبه است و همه مناطق استان را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر صبح امروز 30 اردیبهشت طی سفری برنامه‌ریزی نشده، در مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل‌زده این شهر بازدید کرد.