جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه ورزش سه

رونالدینیو و کافو، ستاره برزیلی سابق بارسا و رئال برای کمک به سیل‌زده‌ها در کشورشان متحد شدند.

وب‌گاه گسترش

یکی از نیروگاه های مهم کشور به مدار بازگشت و گفته می شود که تولید برق با حداکثر توان قدرت گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

می‌گوید: «وقتی به رییسی رأی می‌دادم گفتم کاش روزی که می‌روی از این رأی پشیمان نباشم؛ نمی‌دانستم روزی کاغذش را دست می‌گیرم و می‌گویم خدایا! من ابزار شفاعت دارم؛ من به یک شهید رأی داده‌ام!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در تنگه هرمز و خلیج فارس به بیش از 2 متر هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های خارجی، حضور مردم در مراسم امروز تشییع پیکر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان در تبریز را «گسترده» و با مشارکت ده‌ها هزار ایرانی عزادار توصیف کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در نتیجه بارندگی شدید و جاری شدن سیل در برزیل 158 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: «بارش‌های رگباری از فردا در اصفهان می‌بارد و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه بارش‌های اردیبهشت در مناطق شمال و شرق استان به وقوع سیلاب‌های محلی و جمع شدن رسوب در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها منجر شد، ادامه داد: بدلیل ماهیت رگباری و ناگهانی بودن بارش‌ها، این مناطق مستعد وقوع سیلاب‌های محلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع محلی در خوست از گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان این ولایت خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز مجددا به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه می‌پردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی ایران در جام ملت های 1972 قهرمان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از شاعران در پی شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در سانحه سقوط هلی کوپتر اشعاری سروده‌اند. این اشعار را از نظر می‌گذرانیم. رضا یزدانی هرچه صدا کردیم: "ابراهیم! " اسم تو حتی برنگشت از کوه آنقدر روحت بی‌قراری کرد جسم تو حتی برنگشت از کوه اردیبهشت اردی‌جهنم شد هر صفحه‌ی تقویم را سوزاند این بار آتش سرد شد، اما وقتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور شهیدمان وفادار حقیقی به راه امام و رهبری بودند و آثار و برکات بسیاری بر جای نهادند. این روزها دل‌ها در شهادت رئیسی و همراهانش داغدار و دیده‌ها به اشک نشسته و بغض‌ها گلوگیر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان سیلابی شدن مسیر‌ها و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها در 15 استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

یوسف سلامی، خبرنگار صداوسیما، تصویری از کفش های گلی شده رئیس جمهور در بالگرد پس از بازدید از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان منتشر کرد. سفر استانی بعدی آیت‌الله رئیسی به این استان برنامه‌ریزی شده بود.