جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، سیل عظیم مردم بیرجند برای مراسم تشییع رئیس جمهور فقید را ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمدن این همه جمعیت به خیابان‌ها و این همه اشک ریختن‌ها برای دولتمردانی که به اعتراف دوست و دشمن، با آمدنشان، دولت و کشور وارد «ریل انقلاب» شد، یک پیام خیلی مهم هم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شهید رئیسی با تشکیل جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور، باعث انسجام بخشی به مدیریت بحران کشور شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی دو روز آینده رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، مه، صاعقه و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی مناطق 9 استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی با اشاره به فرارسیدن سالگرد آزادی خرمشهر و تقارن آن با تشییع شهید حسین امیر عبداللهیان در روز پنج شنبه خاطرنشان کرد: به مسیر پرافتخار مکتب مقاومت ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در بجنورد از ریزش مدرسه مرصع در بجنورد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه تا روز شنبه هفته بعد خبر داد و گفت: سامانه بارشی دیگری به کرمانشاه وارد می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مدیریت بحران قم در پی بارش‌های رگباری در شهرستان کهک و شهرهای دستجرد و قاهان درباره احتمال جاری شدن سیلاب هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران و تگرگ شب گذشته موجب ایجاد خسارت در روستاهای چاللو هیانلو، موالو و گویجه قلعه شهرستان مراغه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب گذشته بارش باران و جاری شدن سیل در سه روستای شهرستان مراغه موجب ایجاد خسارت به باغ‌ها، مزارع و برخی خانه‌های مسکونی شده که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذربایجان شرقی فردا پنجشنبه تعطیل است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی و تخلیه آب منازل آسیب دیدگان سیل و آب گرفتگی در شهرستان خلخال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید مهدی و بقیه تیم حفاظت در این چند سال بیشتر از اینکه با خانواده شان باشند با حاج آقا بودند. حاج آقا برای همه ما پدر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد: زائران حج تمتع استان گیلان با 2 پرواز عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثر شبکه‌های تلویزیونی داخلی و همچنین چندین شبکه تلویزیونی خارجی در حال پوشش زنده مسیر تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت هستند.