جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هشدار قرمز برای بارش‌های بیش از 100 میلیمتر منتشر می‌شود و حجم خسارات به‌گونه‌ای است که نیاز به امدادرسانی در سطح ملی و اقدامات معین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل از مخاطرات جوی، مانند بارش‌های سیل‌آسا، صادر می‌شود تا مردم و مسوولان آگاه شوند و تمهیدات لازم را بیندیشند. تداوم صدور هشدار در زمان وقوع یک واقعه، فایده‌ای ندارد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور امروز با حضور در مناطق سیل‌زده مشهد، بر جبران خسارات مردم این مناطق تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه خانه برخی افراد در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم خراب شد، باید فکری اساسی برای آنان شود.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم فریمان در مجلس خواستار برطرف شدن سریع خسارات سیل اخیر خراسان رضوی و تامین اعتبارات آن در هیئت وزیران از محل اعتبارات بحران تصویب و جابجایی و تخصیص آن توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور صبح یکشنبه در سفری برنامه ریزی نشده در شهر مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل زده این شهر بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: متاسفانه شاهد سوءمدیریت‌های شدیدی در زمینه آبخیزداری و مقابله با سیل هستیم و لازم است قوه قضاییه به این موضوع ورود کند. نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع حمله ملخ‌ها یکی از مشکلاتی است که آسیب‌های آن به مراتب بیشتر از خسارات سیل...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از پلمب 400 خانه پلاک قرمز خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته این خانه‌ها شناسایی و پلمب شده‌اند و این اقدامات مهم در سازمان رفاه صورت گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی نخعی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: برآورد خسارت‌های ناشی از سیل در ا ستان خراسان جنوبی انجام شده و لازم است هیات وزیران هر چه زودتر مصوبه مربوط به جبران خسارت‌های ناشی از سیل را به تصویب برسانند. وی ادامه داد: بر اثر وقوع سیل در خراسان جنوبی، بسیاری از زیرساخت‌ها و محصولات کشاورزان...

وب‌گاه عصر ایران

در اقدامی فداکارانه، مردم مشهد با تشکیل زنجیره انسانی، پاکبانی را که در سیل گرفتار شده بود، نجات دادند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سیدکاظم دلخوش» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: در وهله اول، جان‌باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه سیل مشهد را تسلیت می‌گویم، اما حدود یک ماه و نیم پیش در امامزاده ابراهیم آتش‌سوزی شد که همه سازه‌ها چوبی بود و خسارت زیادی وارد شد. وی ادامه داد: بیش از 130 خانه در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور به منظور بررسی وضعیت سیلاب و خسارت‌های ناشی از این پدیده طبیعی در مشهد و استان خراسان رضوی دقایقی پیش وارد این شهر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها به تایید شورای نگهبان رسید. تا پیش از مجلس یازدهم هیچ قانونی برای ساماندهی بازار اجاره‌بها وجود نداشت و افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها لطمه جدی به مستاجران زده است.