جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن مشهد گفت: بارش شدید مشهد، خللی در حرکت قطارها به وجود نیاورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باران سیل آسا همراه با رعد و برق در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در مشهد منجر به آبگرفتگی در خیابانها و تاریکی آسمان در این کلانشهر شد، همچنین در بعضی از محلات نیز برق قطع شد و سرعت نیز بسیار ضعیف بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت آب‌وهوایی مشهد آخرالزمانی شد خبرگزاری فارس ویدیویی از عجیب وضعیت آب‌وهوایی مشهد منتشر کرد؛ حجم زیاد ابرها باعث شد آسمان مشهد تا حدی زیاد تاریک شود تا جایی که آن‌ها مجبور به روشن کردن چراغ‌ها شدند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از سیل در بلوار نماز مشهد را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا استقامتی، دبیر علمی سی و چهارمین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، با بیان اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد شیوع ابتلاء به دیابت و موارد پیش دیابت در کشور به طرز نگران کننده‌ای رو به افزایش است، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های وزارت بهداشت، بیش از 14 درصد جمعیت بالای 20 سال کشور یعنی چیزی حدود 7 میلیون نفر ایرانی به دیابت مبتلا هستند. وی...

خبرگزاری تسنیم

دولت آمریکا روز سه‌شنبه به بهانه محافظت از کارگران و کسب و کارهای آمریکایی تعرفه‌های شدیدی را برای واردات از چین وضع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دو ماه است که سهمیه سوخت کامیون‌داران شهری شارژ نمی‌شود. نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دو ماه است که سهمیه سوخت کامیون‌داران شهری شارژ نمی‌شود. مصطفی نخعی خواستار رفع مشکلات مربوط به سهمیه سوخت کامیون‌داران شهری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان بین‌المللی «نجات کودکان» در گزارشی اعلام کرده است؛ سیل‌های اخیر در ولایت «بغلان» واقع در شمال افغانستان آسیب‌های جدی وارد کرده که کودکان قربانیان اصلی این بلایای طبیعی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که با از دست دادن سه بازی این تیم در لیگ برتر، اکنون شانس رسیدن به دستکش طلایی را از دست داده، امیدوار به پایان لیگ با اتفاقی شیرین برای این تیم است.

وب‌گاه عصر ایران

«ارشد ملک»، رئیس سازمان نجات کودکان تاکید کرد کودکان در ولایت بغلان همه چیز خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان نجات کودکان از پیامدهای ویرانگر سیل در ولایت بغلان افغانستان ابراز نگرانی کرد و گفت که حدود 40 هزار کودک در این ولایت خانه‌های خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت‌های داروسازی فایزر و آسترازنکا که هر دو با هزاران پرونده قضایی روبرو هستند، در اقدامی غافلگیرکننده، از سرمایه گذاری جدید خود به ارزش مجموعاً یک میلیارد دلار در فرانسه خبر دادند. این سرمایه گذاری‌ها در حالی انجام می‌شود که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور، در تلاش است تا فرانسه را به قطبی برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی تبدیل کند.