جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عصر ایران

دقایقی قبل غواصان آتش نشانی پیکر دو فرد جانباخته در سیلاب این شهر را از درون خودرو گرفتار در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج کردند. جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی 50 سال هستند که پیکرشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی تا شامگاه یکشنبه در استان ادامه دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم مردم علاوه بر مناطق کوهستانی و تفرجگاهی از تردد غیر ضروری داخل شهر نیز خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر افغانستان طی نامه‌ای از جمعیت هلال احمر ایران برای کمک به مردم آسیب دیده این کشور درخواست کمک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز سوءقصد انجام شده به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی بارش سنگین و سیلاب متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر کلات حجم سیل را بی‌سابقه دانست و عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شاهد بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق و بادهای نسبتاً شدید در شهرستان کلات خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

باران سیل آسا همراه با رعد و برق در شهر مشهد علاوه بر آبگرفتگی در سطح شهر موجب تاریکی هوا شد. مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی صبح امروز اعلام کرده بود که وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعدوبرق و بارش تگرگ همچنان تا اواسط هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد. طبق اعلام هواشناسی؛ طی روز گذشته، بیشترین میزان بارش از شهرستان طرقبه‌شاندیز به‌میزان 5.1 میلی‌متر و قوچان به‌میزان 4.4...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سیلاب عصر امروز مشهد دو نفر که در خودرو گرفتار سیلاب شده بودند، جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش شدید باران چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) موجب جاری شدن سیل در شهر مشهد، مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل غواصان آتش نشانی پیکر دو فرد جانباخته در سیلاب این شهر را از درون خودرو گرفتار در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج کردند به گزارش عرشه آنلاین، دقایقی قبل غواصان آتش نشانی پیکر دو فرد جانباخته در سیلاب این شهر را از درون خودرو گرفتار در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج کردند. جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی 50 سال هستند که پیکرشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از خروج پیکر بی جان دو شهروند مشهدی از سیلاب پل انقلاب مشهد را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی 50 سال هستند که پیکر اشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از بهشت رضای مشهد را در این ویدیو مشاهده می‌کنید که درگیر سیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بارش شدید باران چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) موجب جاری شدن سیل در مشهد شد و منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شده است./ ایرنا

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده اصلی فریمان - مشهد قبل از محدوده «فرهادگرد» به علت وقوع سیلاب و ایمن نبودن مسیر، تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.