شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد درویش، کارشناس محیط زیست، در توییتی به وقوع شکاف، رانش و حفره‌های بزرگ پس از سیل زواره در نزدیکی روستای شهید رجایی اشاره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور: رغم اینکه در ابتدای فصل زراعی مطابق قانون خرید تضمینی 19.500 تومان تعیین گردیده بود ما بعد از گذشت چند ماه علی رغم افزایش نرخ نهاده‌ها به ویژه کود و سم و تورم متأسفانه نرخ به 17.500 تقلیل یافت مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور طی نامه‌ای سرگشاده به رییس کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، خواستار اصلاح قیمت خرید تضمینی...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر علوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، در منطقه سیل زده هم که مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های 10 ریشتری مقاومت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش‌آموزان یک منطقه سیل‌زده به جلسه آزمون توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

مردم در سیل گرفتار شدند و امداد وجود نداشت پس خودشان دست به کار شدند و به داد هم رسیدند. جاده‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند. گفته شده راه‌ها تا 70 درصد تخریب شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشگاه هواشناسی گفت: گزارش بین‌المللی وضعیت اقلیمی آسیا نشان‌دهنده آن است که در سال جاری میلادی 80 درصد مخاطرات آب و هوایی آسیا را سیل و طوفان تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش بوکس ایران از رفتار عجیب فونتانا سرمربی کوبایی برای خط زدنش از تیم ملی و رفتار تبعیض‌آمیز فدراسیون بوکس انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: بارندگی های شدید سه شنبه هفته گذشته (4اردیبهشت)، موجب جاری شدن سیل و 520 میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر علوم اظهار داشت: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وب‌گاه فرارو

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.