شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از 4800 سیل‌زده طی روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 9 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 6:30، گفت: 13 استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و 57 شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند. وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از 4800 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در 13 استان کشور بهره مند شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان ملل متحد اعلام کرد که آسیا در سال 2023 آسیب‌دیده‌ترین منطقه جهان از نظر آب‌وهوا و مخاطرات آب‌وهوایی بوده است که سیل و طوفان عامل اصلی تلفات و خسارات اقتصادی آن محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات دولتی کنیا اعلام کردند که به دلیل وقوع سیل در این کشور تاکنون 76 نفر کشته و 29 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مقامات دولتی کنیا به دلیل وقوع سیل در این کشور تا کنون 76 نفر کشته و 19 نفر هم مفقود شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین نقشه‌های پهنه‌بندی خطر سیل در شهر تهران خبر داد و گفت: با استفاده از این نقشه‌ها متوجه می‌شویم که اگر سیل جاری شود؛ کدام مناطق را آب می‌برد؟ آسیب‌ها به چه میزان خواهد بود؟ میزان صدمات جانی و مالی را می‌توان پیش بینی کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که این سازمان درحال شناسایی ساختمان‌های در معرض سیل و اطلاع آن به مالکان است.

وب‌گاه گسترش

آمارها حکایت از کاهش موجودی آب در 31 سد کشور را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: بارندگی و جاری شدن سیل اخیر 230میلیارد ریال خسارت به جاده‌ها و ابنیه فنی به خصوص به پل ها و آبروهای محورکاشان_نطنز و محور بزرگراهی اردستان_کاشان این شهرستان وارد کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور اعلام کرد: رغم اینکه در ابتدای فصل زراعی مطابق قانون خرید تضمینی، نرخ 19.500 تومان برای گندم تعیین شده بود، متأسفانه پس از گذشت چند ماه و علی رغم افزایش نرخ نهاده‌ها، به ویژه کود و سم و همچنین تورم، نرخ خرید تضمینی گندم به 17.500 تومان کاهش یافت.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه کلمبیا، به‌دلیل سرکوب معترضان به جنگ غزه، از سوی هیئت نظارت این دانشگاه مورد انتقاد شدید قرار گرفت.