شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران، گفت: براساس مقررات ملی ساختمان، هر شهروند موظف است حداقل 75 لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دو مساله متفاوت هستند. شرکت آب و فاضلاب استان تهران در روز‌های گذشته، طی پیامکی به شهروندان توصیه کرده حداقل 75 لیتر آب به ازای هر نفر در منبع آب ساختمان ذخیره کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت ارسال این پیامک، احتمال...

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای حمایت از نخبگان، گفت: این دولت برنامه های مطلوبی برای نخبگان تدوین کرده است به گونه ای که نگران آینده شغلی خود نبوده و در کشور بمانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد که در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 8 اردیبهشت به 12 استان و 56 شهرستان امدادرسانی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در چند روز گذشته استان سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از استان‌های جنوبی ایران درگیر سیل شدند. در همین راستا، تصاویری از کودکان روستا‌های سیل‌زده خلیج آباد در سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کودکان پا برهنه راه رفته و می‌گویند که آب دمپایی‌هایشان را برده است. این کودکان از مردم می‌خواهند برایشان دمپایی بیاورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در روزهای گذشته، طی پیامکی به شهروندان توصیه کرده حداقل 75 لیتر آب به ازای هر نفر در منبع آب ساختمان ذخیره کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران، گفت: براساس مقررات ملی ساختمان، هر شهروند موظف است حداقل 75 لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دو مساله متفاوت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری: ورود مبحث آلودگی پلاستیکی زمانی وارد مبحث عمومی شد که در سال 1997یک لکه بزرگ پلاستیکی در اقیانوس دیده شد. اما پنج سال به طول انجامید تا اولین کشور در جهان استفاده از پلاستیک را ممنوع کند. این بنگلادش بود که اولین ممنوعیت پلاستیک یکبار مصرف را در سال 2002 اعمال کرد و دلیل آن هم این بود که یکی از عوامل رایج سیل و سیلاب در این کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل هلال احمر یزد از گرفتار شدن 18 نفر در سیل روستای شادکام خبر داد و گفت: شب گذشته 18 نفر در سیل روستای شادکام گیر افتادند و دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با 3 خودرو امدادی به منطقه اعزام و با استفاده از تجهیزات زدن کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند. مدیرعامل هلال احمر یزد افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت 16 دیروز تیم‌های امدادی به روستای...

خبرگزاری دانشجو

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود. وی افزود: 137 نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد 95 درصد به دلیل سیل نتوانستند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پنجم اردیبهشت ماه پس از بارش باران، شاهد جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی بودیم. بیشترین خسارت وارد شده در شهرستان زیرکوه و منطقه، ولی آباد گزارش شد. این در حالی بود که روز پنجشنبه 6 و جمعه 7 اردیبهشت ماه، داوطلبان و دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون سراسری، سر جلسه کنکور که محل برگزاری آن در شهر حاجی‌آباد بود،...