یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیته تجاری سنای آمریکا روز چهارشنبه گفت قانونگذاران ممکن است مهلت پیشنهادی برای وادار کردن شرکت بایت دنس برای واگذاری تیک‌تاک را تا یک سال تمدید کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به 542 نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل سیل، آبگرفتگی و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان و گردبادهای شدید در جنوب ایالات متحده یک کشته برجای گذاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در 24 ساعت گذشته نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به 542 متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد فزاینده‌ای از متمولین آمریکایی در تلاش برای کسب شهروندی دوم، سوم یا حتی چهارم در دیگر کشورها هستند تا در صورت نیاز از آمریکا متواری شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های پاکستان از وقوع حادثه جاده‌ای برای یک کامیون حامل مسافر در ایالت بلوچستان این کشور خبر دادند.

وب‌گاه فرارو

یکی از نکاتی که در حوزه حکمرانی اقتصادی به طور خاص مسوولان این حوزه باید مد نظر داشته باشند این است که نباید چندان صحبت کنند. حتی در عرصه بین المللی مشهور است که گفته می‌شود روسای بانک‌های مرکزی تا جای ممکن باید سکوت کنند و از انجام مصاحبه و یا موضع گیری‌های علنی خودداری نمایند. این در حالی است که این مساله در اقتصاد ایران تقریبا ماهیتی معکوس دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته بارش شدید باران، پایتخت‌نشین‌ها را غافلگیر کرد و طبق روال گذشته شهروندان را به دردسر انداخت شب گذشته بارش شدید باران، پایتخت‌نشین‌ها را غافلگیر کرد و طبق روال گذشته شهروندان را به دردسر انداخت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی کیفیت هوا و ماندن در داخل خانه هنگامی که منطقه سیاتل از دود پوشانده می‌شود، در طول فصل آتش‌سوزی واشنگتن در سال‌های اخیر به عادت همیشگی تبدیل شده است اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه آتش‌سوزی‌ها می‌توانند بر جنبه‌ای از تندرستی یعنی سلامت روان، تأثیر بگذارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به شدت بارش باران نسبت به وقوع سیلاب در غرب، جنوب و مرکز کشور هشدار صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی و شریانی گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

شب گذشته، بارش سنگین باران در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق، باعث آب‌گرفتگی معابر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلم‌هایی را از بارش شدید ترگ در ایلام مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

بارش تگرگ در برخی از نقاط استان کرمانشاه سبب تحمیل خسارت به خودروها و درختان شد و در برخی از نقاط از جمله ازگله پل ارتباطی مسیر رودخانه‌ها به دلیل وقوع سیل تخریب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش تگرگ بهاری در ساعات ابتدایی امروز برخی از نقاط استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد. پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.

وب‌گاه فرارو

پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.