یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک‌های عامل موظف هستند نسبت به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا 2 میلیارد ریال اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن را ببینید لحظه نجات فرد گرفتار در رودخانه درودزن را ببینید در این حادثه، نجاتگران هلال احمر با ایجاد کارگاه تخصصی نجات در سیلاب موفق شدند به فرد گرفتار شده در رودخانه فصلی درودزن منطقه کوهمره نودان در استان فارس دسترسی پیدا کنند و وی را به محل امن انتقال دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش باران سیل‌آسا کام مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز را در ایام نوروز تلخ کرد. بارش باران سیل‌آسا کام مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز را در ایام نوروز تلخ کرد. بر اساس ویدئوی منتشر شده، خیابان‌های مناطق مختلف اهواز به دلیل آبگرفتگی بر اثر بارش باران بسته شده و فاضلاب به داخل منازل شهروندان نفوذ کرده و تصاویر تلخی را رقم زده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی بانک‌ها را موظف به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال با سررسیدهای تا پایان 1402 تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و استمهال اصل تسهیلات به مدت یک‌سال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی بانک‌ها را موظف به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال با سررسیدهای تا پایان 1402 تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و استمهال اصل تسهیلات به مدت یک‌سال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرسنل یگان تکاوری انتظامی خاش در پی درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نفر از پرسنل یگان تکاوری انتظامی خاش در پی درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در 21 استان متأثر گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از 5 هزار نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران در 48 ساعت گذشته توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

خبرگزاری تسنیم

نیروهای هلال احمر در 48 ساعت گذشته توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران در 48 ساعت گذشته (از روز یکشنبه پنجم فروردین تا امروز سه‌شنبه هفتم فروردین) توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد ابوالحسینی در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل در استان یزد با اشاره به آماده باش بیش از 450 تیم امدادی و خدماتی در سطح استان گفت: نیروهای امدادی تا پایان وضعیت نارنجی در حال آماده باش و ارائه خدمت به مردم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: از بامداد امروز تا کنون بیش از 300 خانه مسکونی با 1220 نفر جمعیت که در مناطق مختلف استان دچار آبگرفتگی شده بودند، از آب تخلیه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو مرد خوش ذوق اهوازی را می‌بینید که بعد از بارش‌های سیل آسای اخیر شروع به قایق سواری در خیابان‌های اهواز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر دولت اصلاحات گفت: «من بر این باورم که در شخصیت‌های قبل از انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین نقش را برای تعلیم و تربیت نیرو‌های فکری مبارز داشتند.»