یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش عرشه آنلاین، این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اورژانس یزد از فوت 2 نفر در حادثه سیل در شهر تفت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اورژانس یزد، این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد. در این حادثه، یک خودرو پژو پارس در آب غرق شد که این خودرو سه سرنشین داشت که متاسفانه 2 سرنشین شامل یک آقا و یک خانم (35 ساله و 55 ساله) جان خود را از دست دادند. بارش باران در 48 ساعت گذشته در استان یزد منجر به جاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس یزد خبر داد که دو نفر درپی وقوع سیل در شهرستان تفت کشته شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیلاب جاده آبشار یاسوج را بست این فیلم را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، سیلاب جاده آبشار یاسوج را بست این فیلم را ببینید.

وب‌گاه ورزش سه

وضعیت خیابان‌های شهر اهواز داد ستاره‌های فولاد خوزستان را در آورده و آنها واکنش های مختلفی به این اتفاق داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از ریزش و تخریب ناگهانی دیوار بدلیل وقوع سیل در روستای مختار شهرستان بویراحمد که مُنجر به کشته و زخمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب از سفر و ترددهای بین شهری به خصوص در مناطق غربی و شمالی کشور پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خبر داد که بارش باران راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این استان را مسدود کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در پی بارش شدید باران از روز گذشته تاکنون، در حال حاضر 11 شهرستان استان خوزستان دچار آبگرفتگی هستند که امدادرسانی به این مناطق در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خوزستان در سخنانی از رفع اکثر آبگرفتگی‌های اهواز تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال احمر جزئیات حوادث و سوانح نوروزی را تشریح و با اشاره به امدادرسانی به 1851 متاثر ازسیل و آبگرفتگی در 9 استان، به شهروندان توصیه کرد تا از ترددهای غیرضروری بین شهری در این استان ها بپرهیزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات حوادث و سوانح نوروزی 1403 را تشریح و با اشاره به امدادرسانی به 1851 متاثر از سیل و آبگرفتگی در 9 استان، به شهروندان توصیه کرد.