یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران گفت: از شهروندان تهرانی می‌خواهیم از رفتن و اتراق در مراکز تفرجگاهی و پارک‌های مسیر رو دره خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد: با هدف تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس این محور عصر امروز دوشنبه 6 فروردین تا اطلاع ثانوی یکطرفه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد: با هدف تخلیه بار ترافیکی این محور عصر امروز دوشنبه 6 فروردین تا اطلاع ثانوی یکطرفه می شود و در صورت کاهش بار ترافیکی، رفع محدودیت اعمال و اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان هشدار داد و اعلام کرد تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سروان «محمد مهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی شب گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در راستای حفاظت مرزی و درگیری با اشرار به شهادت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از 5 استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی افزود: از پنجم تا ششم فروردین ماه 1403، ساعت 05:30 دقیقه 5 استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند. وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در 24 ساعت گذشته به 800 نفر در عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک در امدادرسانی کردند. رئیس سازمان امداد و نجات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به پنج استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک، گفت: در 24 ساعت گذشته نیروهای عملیاتی این جمعیت به 800 نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه الف

یکی از هزار عجایب کرمانشاه و معجزه‌ای هزار تکه در غرب ایران، تالاب «هشیلان» است که زیبایی های آن بسیاری از گردشگران را به بازدید از خود فرا می‌خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درپی بارش های روز یکشنبه و همچنین برخی آبگرفتگی ها در مناطقی از شهرهای اهواز و کارون، ادارات این شهرستان‌ها تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی بارش های روز یکشنبه و همچنین برخی آبگرفتگی ها در مناطقی از شهرهای اهواز و کارون، ادارات این شهرستان‌ها تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

در این مناطق طی 24 ساعت آینده بارش‌های سنگینی خواهیم داشت و به احتمال زیاد در برخی نقاط این استان‌ها شاهد سیل خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: هشدارهای لازم از سوی سازمان مدیریت بحران شهر تهران صادر شده و عوامل در مناطق 22گانه پایتخت در حال آماده‌باش هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممنوعیت تردد در مناطق پرخطر لرستان و خوزستان درپی هشدار سیلاب اعمال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، دستور مسدود کردن مناطق ناایمن در لرستان و خوزستان از امروز تا فردا شب ششم فروردین‌ماه صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیج دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد: غزه نیازمند کمک‌های پزشکی و دارویی و غذایی و بهداشتی است، کشورها سینه سپر کنند و برای اسرائیل هزینه بسازند تا کمک‌های ارسالی به غزه را هدف قرار ندهد.