یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسول خادم، همچنان در سیستان و بلوچستان حضور دارد و در حال کمک به مردم است. رسول خادم، همچنان در سیستان و بلوچستان حضور دارد و در حال کمک به مردم است.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به تصویر منتشر شده از رسول خادم در سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

رسول خادم، همچنان در سیستان و بلوچستان حضور دارد و در حال کمک به مردم است

وب‌گاه خبر آنلاین

اورلین شوامنی در مصاحبه با تله فوت به طور ناخواسته قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور گفت: بیشترین حجم بارش‌ها از نیمه شب امشب و تا فردا بعدازظهر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور گفت: بارش‌ها طی امشب و فردا برای شرق و جنوب استان لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خیلی شدید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح قرمز هواشناسی در نواحی غربی کشور برای فردا 6 فروردین ماه صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

صادق ضیائیان: بارش‌ها طی امشب و فردا برای شرق و جنوب استان لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خیلی شدید است تاجایی که احتمال بروز خسارت و روان شدن آب و سیلاب پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید بتوان گفت نیروهای مسلح کشورمان در هر ماه و به هر مناسبتی از یک دستاورد مهم در حوزه‌های نظامی، دفاعی و حتی علمی در سال 1402 رونمایی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، علاوه بر اعلام هشدار سطح قرمز و نارنجی به هفت استان، احتمال مخاطره سیل در جاده چالوس پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، علاوه بر اعلام هشدار سطح قرمز و نارنجی به هفت استان، احتمال مخاطره سیل در جاده چالوس پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از بارش‌های رگباری و احتمال وقوع سیلاب در مناطق غربی کشور برای دو روز آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست از برگزاری اولین المپیک بین‌المللی محیط‌بانان در سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت مدیریت منابع آب ایران از تشکیل جلسه ستاد پشتیبانی مدیریت سیلاب استان‌های جنوبی کشور با حضور معاون وزیر نیرو خبر داد.