یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش ها و امکان سیل و طغیان رودخانه ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بیشینه بارش در استان‌های خوزستان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان، ایلام، غرب استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی و شرقی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین معصومه احمدی افزود: روز دوشنبه بیشترین فعالیت این سامانه بارشی است و برای لرستان و خوزستان هشدار سطح قرمز صادر شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

بازی داریوش ارجمند در نقش «مالک اشتر» در سریال تاریخی - دینی «امام علی (ع)» هیچ گاه فراموش نمی‌شود. او می‌گوید برای نوروز بهتر است مردم به سیستان و بلوچستان بروند تا با مصاحب آنها پس از سیل از نزدیک روبه رو شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از هزار عجایب کرمانشاه و معجزه‌ای هزار تکه در غرب ایران، تالاب «هشیلان» است که زیبایی های آن بسیاری از گردشگران را به بازدید از خود فرا می‌خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاید بتوان گفت نیرو‌های مسلح کشورمان در هر ماه و به هر مناسبتی از یک دستاورد مهم در حوزه‌های نظامی، دفاعی و حتی علمی در سال 1402 رونمایی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: کارآمدی تجهیزات و توسعه رادار‌های هواشناسی در استان تهران ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیسی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در روسیه اظهار داشت: بی تردید سرنخ این حادثه تروریستی نیز در دست غربی‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی جهت تبدیل کشور ایران به قطب انرژی پاک منطقه، روش جایگزین مناسبی برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی است.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه‌ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول، پروژه‌های بزرگ استانی و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی، ریزش سنگ، لغزندگی و اختلال در تردد‌های محور‌های کوهستانی از روز دوشنبه تا اوایل صبح سه‌شنبه هفته جاری هشدار داد. هواشناسی مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی، ریزش سنگ، لغزندگی و اختلال در تردد‌های محور‌های کوهستانی از روز دوشنبه تا اوایل صبح سه‌شنبه هفته جاری هشدار داد. به گزارش عرشه...

وب‌گاه فرارو

ماجرای درخت کشی و قطع درختان جنگلی در قلب هیرکان در شهرستان نور از روز‌های پایانی سال گذشته و به بهانه ایجاد پارکینگ برای یک پروژه گردشگری شروع شده است.

وب‌گاه فرارو

هواشناسی مازندران امروز شنبه با صدور هشدار سطح زرد با اشاره به عبور سامانه بارشی، منطقه اثر این سامانه جدید را سطح استان به ویژه در ارتفاعات اعلام و پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران در طی این مدت با بارش باران، وزش باد به نسبت شدید، کاهش دما و احتمال رعد و برق همراه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس‌جمهور فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را در امدادرسانی فوری، همه جانبه و خالصانه به مردم مصداق عبادت و عمل صالح توصیف کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش های سیل آسا و همزمان بارش سنگین برف در مناطق سردسیر و کوهستانی ، از بامداد 2شنیه 6 فروردین ماه