یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورود موج بارشی قویتر به کشور با چاشنی رگبار باران و تگرگ و برف بهاری در ارتفاعات از روز یکشنبه 5 فروردین ماه ورود موج بارشی قویتر به کشور با چاشنی رگبار باران و تگرگ و برف بهاری در ارتفاعات از روز یکشنبه 5 فروردین ماه به گزارش عرشه آنلاین سایت‌ها و شبکه‌های هواشناسی بر اساس الگوهای بارشی نوشته‌اند: تنها 48 ساعت وقت گشت و گذار دارید!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در بهار امسال با ورود چند سامانه جدید شاهد بارش‌های نرمال و فرانرمال خواهیم بود که بخشی از کم‌بارشی سال‌های گذشته را جبران می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای چهارمین روز از سال جدید در کنار تازه‌هایی برای اولین بار فیلم جنجالی «مصلحت» روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اداره کل هواشناسی استان ایلام برای امروز تا عصر روز دوشنبه ششم فروردین ماه 1403، هشدار ناری نارنجی صادر کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران و کاهش دما در استان تهران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استان تهران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز 1403 که در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد، طی سخنانی بیان داشت: ما سال گذشته دو رویداد مهم داشتیم یکی 22 بهمن و دیگری انتخابات که دشمن برای این موضوعات بسیار هزینه کرده بود. جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اضافه کرد: دشمن هر آنچه داشت، پای کار آورده بود، که خدا را شاکریم با حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، اعلام کرد که نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش قیمت تمام شده، تخصیص جایزه تحویل راهکاری مناسب برای پایداری تولید گندم محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: اصلی‌ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث است.

خبرگزاری تسنیم

بازگشت چهره‌ها و ماجرای نطق‌کشی، اتکای به کیک‌ها و احمد خطرها، راه‌اندازی 200 کانال انتخاباتی، چند تغییر بی‌جا و به‌جا جزو اتفاقات مهمی است که در 1402 صدا و سیما افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: روز شنبه شمال غرب و شمال شرق کشور بارانی خواهد بود. روز یکشنبه باید منتظر ورود سامانه بارشی جدید و نسبتا قوی به کشور باشیم. بارش‌ها در روز دوشنبه در جاده‌های کوهستانی به صورت برف خواهد بود. کارشناس هواشناسی گفت: روز شنبه شمال غرب و شمال شرق کشور بارانی خواهد بود. روز یکشنبه باید منتظر ورود سامانه بارشی جدید و نسبتا قوی به کشور باشیم. بارش‌ها در روز دوشنبه در جاده‌های...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان از پایان عملیات امدادرسانی، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان کشور از پایان عملیات امدادرسانی به این مناطق، خبر داد و گفت: در 2 روز گذشته به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از پایان یافتن عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و کولاک برف در 14 استان متأثر خبر داد.